| کد خبر: 268899 |

محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته در محورهای مواصلاتی کشور اعلام شد

مرکز مدیریت راه ها، محدودیت های ترافیکی از (چهارشنبه ۹ تا شنبه ۱۲ اسفندماه) در سطح برخی از محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.

تین نیوز

مرکز مدیریت راه ها، محدودیت های ترافیکی از (چهارشنبه ۹ تا شنبه ۱۲ اسفندماه) در سطح برخی از محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، تردد موتورسیکلت ها به استثنا موتورسیکلت های انتظامی و امدادی از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۹ اسفند تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۲ اسفند از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

بر این اساس در محور کندوان و در صورت پر حجم بودن تردد و اعلام مأموران در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۹ اسفند از مرزن آباد به سمت تهران ممنوع بوده و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ این روز از پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز) به مقصد چالوس یک طرفه خواهد بود.

با اعلام مرکز مدیریت راه های کشور مبنی بر اعمال محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه در این محور، از ساعت ۱۴ روز جمعه ۱۱ اسفند محدودیت تردد در مسیر آزادراه تهران - شمال برای خودروهای به مقصد چالوس اعمال می شود. از ساعت ۱۵ و از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) محور به طور کامل مسدود و از ساعت ۱۷ از مرزن آباد به سمت تهران (شمال به جنوب) یک طرفه خواهد بود.

ممنوعیت تردد خودروهای حمل مواد سوختی و فاسدشدنی

گفتنی است از ساعت ۲۳ روز جمعه ۱۱ اسفند این طرح اتمام یافته و تردد از پل زنگوله تا مرزن آباد در مسیر دو طرفه انجام می شود، همچنین تردد از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد است.
بر مبنای این گزارش در محور هراز و در صورت افزایش حجم ترافیک و اعلام مأموران پلیس راه، در روز جمعه ۱۱ اسفند محدودیت یک طرفه مقطعی از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس به صورت رفت و برگشت اعمال خواهد شد. تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنا خودروهای حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی از محور کرج - چالوس و بالعکس و تردد خودروهای تریلر از محور هراز ممنوع خواهد بود.

تردد خودروهای کامیون و کامیونت به استثنا خودروهای حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۹ اسفند و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۰ و ۱۱ اسفند) از محور هراز ممنوع خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.