| کد خبر: 270086 |

بازدید مدیرکل بازرسی کردستان از مرکز مدیریت راه های استان

مدیرکل بازرسی کردستان با حضور در مرکز مدیریت راه های استان، از وضعیت ارائه خدمات جاده ای و سفر ایمن به مسافران نوروزی بازدید کرد.

تین نیوز

 مدیرکل بازرسی کردستان با حضور در مرکز مدیریت راه های استان، از وضعیت ارائه خدمات جاده ای و سفر ایمن به مسافران نوروزی بازدید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، عیسی هواسی مدیرکل بازرسی کردستان در بازدید از مرکز مدیریت راه های استان گفت: راهداری به نوعی جهاد محسوب می شود و یکی از کارهای سخت و طاقت فرساست و تلاش برای بهبود بخشیدن و تسریع پرداخت مطالبات آنها از یکی از مهم ترین مسائل است.

هواسی خواستار اهتمام و توجه ویژه مسئولان در خصوص اجرای کامل طرح کریدور شمال غرب به جنوب در استان کردستان شد و گفت: با تکمیل این طرح، گامی بزرگ در مسیر ارتقای ایمنی راه ها و کاهش تلفات مالی و جانی در استان برداشته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۷۰۰ راه روستایی در استان فاقد روکش آسفالت هستند، توجه به ارتقای کیفیت و سطح بهره برداری از راه های روستایی را در جهت تحقق شعار سال بسیار حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: افزایش کیفیت جاده ها و سهولت دسترسی، تأثیر به سزایی در مهاجرت معکوس و جهش تولید با مشارکت مردم روستا خواهد داشت.

هواسی همچنین ضمن بررسی آمار تعداد ترددهای داخل استان و تصادفات جاده ای در ایام نوروز، بر لزوم تسریع در بهسازی راه های مواصلاتی، تلاش برای شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز، اصلاح هندسی راه ها به جای تعریض غیر فنی آنها، نوسازی ناوگان های حمل و نقل عمومی، نظارت بر نحوه خدمات رسانی تعاونی های مسافربری و صدور بارنامه ها، سرعت بخشی به پروژه های نیمه تمام، افزایش ایمنی راه ها و تکمیل هرچه سریع تر پروژه های عمرانی در پایانه های مرزی تأکید کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.