| کد خبر: 269171 |

◄ مزیت اعطای آزادی پنجم و هفتم به عمانی ها در حوزه بار چیست؟

آزادی پنجم و هفتم که عمانی ها استقبال کردند در راستای منافع شرکت های هواپیمایی داخلی که در اکثر فرودگاه های جهان حتی نمی توانند سوخت دریافت کنند بوده، یا در راستای منافع شرکت های عمانی؟

تین نیوز

چندی پیش خبر مبهمی دیدم که رسانه های داخلی بدان پرداخته بودند، آن هم پیشنهاد آزادی پنجم و هفتم به هواپیمایی کشوری عمان و استقبال عمانی ها بود، جای دیگری نوشته بود که این آزادی های پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار هوایی است.

بد نیست دوستان عزیز توضیح بدهند تا ما هم متوجه بشویم که آزادی پنجم و هفتم که پیشنهاد فرمودید و عمانی ها استقبال کردند در راستای منافع شرکت های هواپیمایی داخلی که در اکثر فرودگاه های جهان حتی نمی توانند سوخت دریافت کنند بوده، یا در راستای منافع شرکت های عمانی در حال رشد با استراتژی تهاجمی برای تصاحب سهم حداکثری از بازار منطقه است که اخیرا خود را در رقابت طاقت فرسا با فلای دبی، العربیه، ویز ایر، طیران ریاض و نفوذ ایرلاین های سرسخت هندی در منطقه رقابتی غرب آسیا یافته اند؟ 

ثانیا، اگر سال هاست مدعی هستید که در زمینه بار هوایی سیاست آسمان باز را پیاده سازی و دنبال می کنید، به جز قرار گرفتن در راس اخبار، مزیت اعطای آزادی پنجم و هفتم به عمانی ها در حوزه بار چه بوده و  به راستی بفرمایید که  تعداد ناوگان باری کشور چند فروند است؟ 

از همه اینها که بگذریم ان شاء الله چه زمانی منتظر آثار و ثمار مثبت این تفاهم نامه دوجانبه باشیم که پرطمطراق و با بوق و کرنا در رسانه ها منتشر کردید. آثار مثبتی از قبیل رونق حمل بار هوایی، تسهیل مبادلات تجاری از طریق حمل و نقل هوایی، افزایش سهم شرکت های ایرانی از بازار ماورای عمان، رضایتمندی مسافر و هر آنچه تاکنون فلسفه وجودی سازمان هواپیمایی کشوری می پنداشتیم برای توسعه. 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.