بازدید سایت : ۶۷۵۸۰
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه تیرماه امسال وعده داد؛

ریل‌گذاری ایستگاه رشت تا پایان سال ۹۶

امیدواریم طبق زمان‌بندی تا پایان سال ۹۶ موفق به انجام ریل‌گذاری ایستگاه رشت شویم زیرا مراحل زیرسازی غیر از کیلومتر ۵۵ و منطقه ریزشی رو به اتمام است.

ریل‌گذاری ایستگاه رشت تا پایان سال ۹۶
تین نیوز

امیدواریم طبق زمان‌بندی تا پایان سال ۹۶ موفق به انجام ریل‌گذاری ایستگاه رشت شویم زیرا مراحل زیرسازی غیر از کیلومتر ۵۵ و منطقه ریزشی رو به اتمام است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه،  تیرماه امسال با بیان این مطلب، همچنین از پیشرفت ۹۵ درصدی راه آهن قزوین- رشت خبر داد و گفت: فقط ۴۱ کیلومتر از روسازی باقی مانده است تا بتوانیم گیلان را به عنوان یک استان دارای ظرفیت از نظر گردشگری و حمل و نقل باری به شبکه ریلی متصل کنیم.

بر اساس خبری که 10 تیرماه امسال به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در تین‌نیوز منتشر شد، خیرالله خادمی در حاشیه بازدید معاون اول رئیس جمهوری، معاون برنامه و بودجه و وزیر راه و شهرسازی از راه آهن قزوین- رشت – آستارا در منطقه منجیل همچنین اظهار داشت: محور ریلی قزوین – رشت- آستارا قطعه آخر کریدور ریلی شمال- جنوب محسوب می‌شود و در صورت تکمیل این محور در داخل کشور، کریدور ریلی شمال جنوب از بندرعباس به بندر انزلی و درادامه به آستارا می‌رسد.

وی افزود: راه آهن قزوین – رشت مهمترین پروژه ریلی کشور است زیرا از نظر اهمیت ترانزیت، عبور کالا و مسافر به علاوه از نظر احجام عملیاتی خاص و قابل توجه است.

وی با بیان اینکه راه آهن قزوین- رشت یک ابرپروژه عمرانی است، گفت: این پروژه دارای ۱۶۴ کیلومتر ریل‌گذاری مستقیم از قزوین تا رشت و ۱۷۵ کیلومتر از رشت تا آستارا است.

خادمی سختی‌ها و دشواری‌های اجرای پروژه در محدوده خاص منجیل را علت اصلی تاخیر در تکمیل و تحویل راه آهن  قزوین - رشت عنوان کرد و گفت: امیدواریم طبق زمان‌بندی تا پایان سال ۹۶ موفق به انجام ریل‌گذاری ایستگاه رشت شویم زیرا مراحل زیرسازی غیر از کیلومتر ۵۵ و منطقه ریزشی رو به اتمام است.

 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.