| کد خبر: 269078 |

کاهش ۷ درصدی تلفات تصادفات جاده‌ ای در کردستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ی استان کردستان گفت : آمار تلفات تصادفات جاده ای در استان طی ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش ۷ درصدی نشان می دهد.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ی استان کردستان گفت : آمار تلفات تصادفات جاده ای در استان طی ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش ۷ درصدی نشان می دهد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فرزاد حسنی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار پزشکی قانونی کشور از ابتدای سال تا پایان آذر ماه ۲۸۷ نفر در سوانح جاده ای برون شهری و روستایی استان جان خود را از دست دادند.

وی از کاهش ۷ درصدی آمار ذکر شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: این آمار در سال گذشته ۳۱۰ نفر گزارش شده است.

حسنی ادامه داد: همچنین در ۹ ماهه سال جاری ۶ هزار و ۴۸۵ نفر در تصافات جاده ای استان مصدوم شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۱.۹ درصدی افراد را نشان می دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان عنوان کرد: استان کردستان در بین ۳۱ استان در حوزه تلفات برون شهری و روستایی در رتبه ۶ و در آمار مصدومین نیز در رتبه ۲۸ کشوری قرار دارد.

وی ار شناسایی ۱۶ نقطه حادثه خیز در سطح استان خبر داد و گفت: تعدادی از این نقاط توسط پیمانکاران در حال اصلاح است و نقاط دیگر نیز در دست مطالعه و اقدام قرار گرفته اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.