| کد خبر: 270137 |

◄ پیشرفت ۹۱ درصدی پروژه راه کربلا / بخش هایی از بزرگراه اسلام آباد غرب به قصر شیرین و پلدختر به بهره برداری می رسد

پروژه اسلام آبادغرب تا قصرشیرین به طول ۱۲۵ کیلومتر بوده که ۹۱ کیلومتر از آن در حد فاصل شهرهای اسلام آبادغرب_سرپل ذهاب و بخشی از محور ارتباطی سرپل ذهاب_قصرشیرین تکمیل و در حال بهره برداری است.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۹۱ درصدی پروژه راه کربلا گفت: پروژه راه کربلا از سال ۱۳۷۶ شروع شده و تاکنون از شهرستان کنگاور تا سرپل ذهاب و بعد از آن اسلام آبادغرب تکمیل و در حال بهره برداری است. 

به گزارش تین نیوز، رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به دستاوردهای مناسب این اداره کل در سال گذشته در مهندسی و ساخت راه ها، خاطرنشان کرد: پروژه اسلام آبادغرب تا قصرشیرین به طول ۱۲۵ کیلومتر بوده که ۹۱ کیلومتر از آن در حد فاصل شهرهای اسلام آبادغرب_سرپل ذهاب و بخشی از محور ارتباطی سرپل ذهاب_قصرشیرین تکمیل و در حال بهره برداری است.

الماسی افزود: در یکسال اخیر قطعه ۱۰ به طول ۴ و نیم کیلومتر، واریانت "حبیبوند" در دو باند به طول یک کیلومتر در دست اجرا بوده و پیشرفت فیزیکی پروژه به ۸۱ درصد رسیده است

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: بخشی از بزرگراه اسلام آبادغرب_ پلدختر به طول ۵۷ کیلومتر (در حوزه استان کرمانشاه) از خروجی شهر اسلام آبادغرب به سمت پلدختر شروع شده و پس از عبور از شهر حمیل به انتهای حوزه استحفاظی استان کرمانشاه در گردنه شاهبداغ می رسد.

وی با اشاره به دستاوردهای مناسب این اداره کل در سال گذشته در مهندسی وساخت راه ها، بیان کرد: این پروژه در ادامه مسیر پس از عبور از پل سیمره به شهر پلدختر متصل می شود. مسیر به دو قطعه اسلام آباد–حمیل به طول ۲۶ کیلومتر و حمیل–شاهبداغ به طول ۲۷ کیلومتر تقسیم شده است همچنین ۴ کیلومتر از مسیر نیز از داخل محدوده شهر حمیل عبور می کند.

رامین الماسی تاکید کرد: طی سالهای گذشته ۲۱ کیلومتر از قطعه ۱ اسلام آباد_حمیل و ۱۹ کیلومتر از مسیر قطعه ۲ حمیل_شاهبداغ تکمیل شده بود و در سال گذشته ۵ کیلومتر از قطعه اول تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: همچنین ۵ کیلومتر از قطعه دوم (فقط روکش آسفالت) و یک کیلومتر از انتهای قطعه ۲ تکمیل و آسفالت شده اما هنوز به بهره برداری نرسیده است.

رامین الماسی پیشرفت فیزیکی پروژه این پروژه را ۹۱ درصد اعلام کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.