| کد خبر: 259000 |

وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد؛

تکمیل زنجیره کریدوری جاده ای موجب تولید ثروت برای آیندگان

وزیر راه و شهرسازی در افتتاحیه مسیر پاتاوهذ دهدشت در استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: ایران سرزمین فرصت های ترانزیتی و لجستیکی است و تکمیل زنجیره های کریدوری برای آیندگان تولید ثروت خواهد کرد که البته بایستی ما نیز زیرساخت ها را فراهم کنیم.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی در افتتاحیه مسیر پاتاوه-دهدشت در استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: ایران سرزمین فرصت های ترانزیتی و لجستیکی است و تکمیل زنجیره های کریدوری برای آیندگان تولید ثروت خواهد کرد که البته بایستی ما نیز زیرساخت ها را فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در سفر دوم رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم افتتاح جاده پاتاوه-دهدشت با اشاره به نقش استان کهگیلویه و بویر احمد و پاسداشت شهدای دفاع مقدس این خطه، گفت: مطابق آموزه های دینی و کتاب مقدس آسمانی، تاریخ از جنس تکرار است و این استان، این سرزمین و این کشور تکه ای از تاریخ است و همه ما در مسیر تمدن سازی این ملت قرار گرفته ایم.

بذرپاش افزود: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء از ماندگار سازهای تاریخ مهندسان هستند که یادگاری هایی مثل پروژه امروز را می سازند و به جای می گذارند.

وی تأکید کرد: کم نگذاشتن ها از قیام کربلا تا زندگی فردی ما را در بر می گیرد. همه و همه همت کنیم چرا که یکی از مشکلات انجام این پروژه های عمرانی تطویل و عدم تأمین منابع است که امید است به فضل خدا برای تأمین اعتبار راهی پیدا کنیم.

وزیر راه و شهرسازی در بخش دیگری از سخنان خود در افتتاح مسیر پاتاوه-دهدشت گفت: قطعه بعدی این پروژه به سمت بهبهان است و مقرر است مسیری که دنبال می شود از شهرضا آغاز شود تا بهبهان و تا بندر امام خمینی (ره) ادامه یابد که در راستای تکمیل زنجیره های کریدوری جاده ای است و برای آیندگان تکمیل زنجیره های کریدوری تولید ثروت خواهد کرد.

وی ادامه داد: تکمیل زنجیره های کریدوری و ریلی از اصلی ترین محورها در وزارت راه و شهرسازی است که می توان گفت، ایران سرزمین فرصت های ترانزیتی و لجستیکی است که البته بایستی ما نیز زیرساخت ها را فراهم کنیم.

بذرپاش تصریح کرد: با فرصتی که برای ما پیش آمده است قطعه ای از دسترسی های دریا به شبکه بازار در داخل و شمال کشور است و وقتی کریدورها را در شرق (چابهار تا سرخس)  و غرب و مرکز کشور  تکمیل می کنیم می توانیم از اقتصاد متفاوت و کلان صحبت کنیم.

وزیر راه و شهرسازی در خاتمه ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات مجموعه ذی ربط و عوامل اجرایی این پروژه ها گفت: روش دستیابی به ثروت بزرگ از این راه میسر است و ما هرچه توان داریم در این زمینه به کار می گیریم و  دانش انباشته ای که از گذشتگان تجربه شده است، به فناوری جدید برای پروژه های پیش رو تبدیل می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.