| کد خبر: 261547 |

طرح گردشگری در تنگ مهریان یاسوج به دنبال حل مساله در وزارتخانه ها

معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح بزرگ گردشگری در تنگ مهریان یاسوج با معارضات دولتی مواجه است و حل این مسئله باید در سطح وزارتخانه ها دنبال شود.

تین نیوز

سید احسان عسکری شامگاه بیست و یکم شهریورماه در نشست دولت و بخش خصوصی کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به لزوم توجه به رونق گردشگری در استان، اظهار کرد: احداث طرح بزرگ گردشگری تله کابین و مجموعه تفریحی در تنگ مهریان یاسوج در دستور کار قرار دارد، این طرح دارای معارضاتی از طرف ادارات دولتی است و برای بررسی موضوع ظرف ۲۰ روز آینده هیئتی وارد استان خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، عسکری با اشاره به اینکه معضلات تنگ مهریان باید در سطح وزارتخانه حل شود، افزود: لازم است بازدیدی از تنگ مهریان انجام شود، دستگاه ها نقطه نظرات خود را بنویسند و یک تحلیل اقتصادی انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات مربوط به مناطق ۱۱ گانه گردشگری استان، خاطرنشان کرد: لازم است مؤلفه های مغفول مانده بررسی شود و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری در راستای رفع معضلات تلاش می کند.

عسکری اضافه کرد: در تنگ مهریان مشکلات زمین داران به صورت طبقه بندی شده بررسی و به معاونت اقتصادی تحویل داده می شود.

در ادامه امین منوچهری، مشاور اتاق بازرگانی یاسوج گفت: بر اساس سامانه گردشگری معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت گردشگری در ۱۱ منطقه نمونه گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله ماپرویز، قلات گناوه، شلالدون، دشتک دیل، موگرمون و کاکان هیچ گونه اقدام مؤثری در حوزه گردشگری صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: بر اساس آمار و اطلاعات، گردشگری استان از نظر ورودی گردشگران داخلی و خارجی در رتبه آخر کشور قرار دارد.

مشاور اتاق بازرگانی یاسوج به موضوع ساماندهی تنگ مهریان اشاره کرد و گفت: اگر این تنگه بر اساس یک طرح جامع گردشگری ساماندهی نشود به وضعیت آبشار یاسوج دچار می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.