| کد خبر: 262920 |

برقراری پروازهای روزانه در فرودگاه یاسوج تا دو ماه آینده

از مهم‌ترین مطالبات و حقوق برزمین مانده این استان، موضوع برقراری پروازهای روزانه است که این نوید را می‌دهیم، این مهم در دو ماه آینده محقق خواهد شد.

تین نیوز

مدیر فرودگاه یاسوج گفت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته پنج اقدام اساسی در دستور کار فرودگاه شهدای یاسوج قرار گرفته و تا پایان سال شاهد افزایش ضریب امنیت فرودگاه خواهیم بود.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی، عنایت انصاری فرد مدیر فرودگاه یاسوج گفت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته پنج اقدام اساسی در دستور کار فرودگاه شهدای یاسوج قرار گرفته و تا پایان سال شاهد افزایش ضریب امنیت فرودگاه خواهیم بود.

انصاری فرد اظهار کرد: افزایش ضریب امنیت همواره جزو مهم ترین اولویت فرودگاه یاسوج بوده و تا پایان امسال با انجام پنج پروژه مهم شاهد تحقق این هدف خواهیم بود.

وی با اشاره به اهم پروژه های امنیتی فرودگاه شهدای یاسوج گفت: خرید و نصب دو دستگاه اکسس کنترل برای نگهبانی درب آهن و ورودی سالن بارانداز، خرید و نصب یک دستگاه راهبند ضد تروریستی در محل درب آهن، بهسازی فنس حفاظتی پیرامون سطوح پروازی، نصب دوربین های مداربسته پیرامون دستگاه کمک ناوبری و محوطه انبار مرکزی فرودگاه و اجرای فیبرنوری پیرامون سطوح پروازی به منظور نصب دوربین های مداربسته و کنترل پایش تصویری سطوح پروازی از برنامه هایی است که تا پایان امسال با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان انجام خواهد شد.

مدیر فرودگاه یاسوج با بیان اینکه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در فصل پاییز منتظر خبر خوش باشند، گفت: از مهم ترین مطالبات و حقوق برزمین مانده این استان، موضوع برقراری پروازهای روزانه است که این نوید را می دهیم، این مهم در دو ماه آینده محقق خواهد شد.

انصاری فرد ضمن اشاره به تعداد پروازهای فرودگاه یاسوج گفت: درحال حاضر پرواز در مسیر تهران در روزهای شنبه و چهارشنبه برقرار است اما با توجه به تاکید رئیس جمهور مبنی بر افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج و نیز پیگیری و رایزنی مدیران استانی با شرکت هواپیمایی ماهان این تعداد افزایش می یابد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ وی با اشاره به پروژه توسعه ایستگاه ایمنی زمینی و احداث سالن های آموزش و استراحت کارکنان ایمنی زمینی، گفت: زمین مورد نظر به پیمانکار تحویل داده می شود و طی قراردادی چهار ماهه این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان انجام خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.