| کد خبر: 266585 |

۷۲ مصدوم در تصادفات جاده ای روز جمعه کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی روز جمعه ۲۰۴ بیمار و مصدوم به مراکز درمانی استان انتقال داده ایم که از این تعداد، ۷۲ نفر مصدومان تصادفات جاده ای بودند.

تین نیوز

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی روز جمعه ۲۰۴ بیمار و مصدوم به مراکز درمانی استان انتقال داده ایم که از این تعداد، ۷۲ نفر مصدومان تصادفات جاده ای بودند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمدامین نیکویی‌نژاد افزود: از این تعداد بیمار و مصدوم ۷۲ نفر مصدومیت ناشی از تصادفات جاده ای بوده است.

وی اظهارکرد: طی دیروز چهار نفر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در سطح استان داشتیم که با تلاش نیروهای اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی انتقال یافتند.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: روز جمعه ۱۵ دی ماه ۱۴۰۲ طی برقراری تماس‌های جداگانه مبنی بر ۲ تصادف در محور یاسوج به بابامیدان گزارش شد که این دو تصادف ۲۰ مصدوم برجای گذاشت.

نیکویی نژاد تصریح کرد: اولین حادثه در ساعت ۱۱ و ۴۰ دقیقه در برخورد دو دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ و پراید در محور یاسوج_ بابامیدان، نرسیده به دوراهی سپیدار با ۹ مصدوم که مصدومان حادثه بعد از انجام اقدامات لازم توسط پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج منتقل شدند.

وی ادامه داد: دومین ماموریت، در ساعت ۱۷ و ۲۴ دقیقه حادثه برخورد خودروی سمند و پراید در این محور بعد از تونل گل زردون با ۱۱مصدوم که مصدومان با آسیب‌های متعدد بعد از انجام اقدامات لازم، توسط پایگاه های اورژانس جاده‌ای کوشک، دشت روم، سپیدار، شهرک صنعتی، پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری شماره۵ و همکاری پایگاه هلال احمر تحت مراقبت به مرکز درمانی شهید دکتر جلیل یاسوج منتقل شدند.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این حادثه‌ها خوشبختانه بدون فوتی بوده است، بیان کرد: سبقت و سرعت غیرمجاز از دلایل اصلی تصادفات در محورهای مواصلاتی است که از رانندگان خواهشمندیم با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و از سبقت‌های غیر مجاز اکیدا بپرهیزند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.