| کد خبر: 267582 |

طرح‌های مطالعاتی احداث زیرگذر در ۳ نقطه شهر یاسوج انجام شده است

شهردار یاسوج گفت: طرح های مطالعاتی احداث زیرگذر در سه نقطه این شهر انجام شده است.

تین نیوز

شهردار یاسوج گفت: طرح های مطالعاتی احداث زیرگذر در سه نقطه این شهر انجام شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، کیوان آشنا با بیان اینکه  طرح های مطالعاتی احداث زیرگذر در میدان های جهاد، آریوبرزن و انقلاب این شهر انجام شده است، افزود: احداث زیرگذر و روگذر از مهمترین راهکارهای باز شدن گره های ترافیکی یاسوج به عنوان یکی از مشکلات کهنه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است و از مسئولان درخواست می شود برای تخصیص اعتبار به منظور اجرای این طرح ها چاره اندیشی شود.

وی با بیان اینکه احداث یک معبر به طول یک کیلومتر و عرض ۱۵متر در منطقه بنسنجان و میدان جهاد شهر یاسوج کمک زیادی به کاهش ترافیک در این منطقه کرده، اظهار کرد: می توان با اجرای طرح های کارشناسانه به کاهش این معضل کمک کرد.

شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: برای تقویت زیرساخت های ترافیکی بولوار انقلاب شهر یاسوج توافق اولیه به منظور تامین زمین انجام گرفته اما تملک آن در گرو جابه جایی ۳۰ قبر در آرامستان منطقه زیرتل است.

آشنا تصریح کرد:جابه جایی قبوری که کمتر از ۳۰ سال از دفن درگذشتگان در آن می گذرد نیازمند مجوز است که به همین علت تملک زمین معطل مانده است.

وی با بیان اینکه مجموع بودجه پیش بینی شده برای شهرداری یاسوج در سال جاری پنج هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال بوده که تنها سه هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال آن محقق شده ادامه داد: اعتبارات شهرداری پاسخگوی نیاز توسعه این شهر گردشگرپذیر نیست.

شهردار یاسوج عنوان کرد: همچنین توافق های اولیه برای تملک یکهزار متر مربع زمین در خیابان جمهوری به ارزش پنج هزار میلیارد ریال انجام گرفته اما تحقق آن نیازمند مجوز کمیسیون ماده پنج است.

آشنا با اشاره به امکان افزایش قیمت زمین و فسخ شدن توافق های انجام شده از سوی مالکان از مسئولان خواست تا نسبت به تعیین تکلیف این موضوع مهم اهتمام کنند.

وی اظهار کرد: همچنین برای کاهش گره های ترافیکی ۶ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر افزوده شده است.

 شهردار یاسوج بیان کرد: اختصاص ۳۰ دستگاه ون از دیگر نیازهای رفع مشکلات گره های ترافیکی یاسوج است که پیشنهاد آن به سازمان حمل و نقل شهرداری مطرح شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.