| کد خبر: 269889 |

جابه جایی بیش از ۲۵۰۰ مسافر نوروزی از اسکله های بندر گز و بندر ترکمن تا سوم فروردین ماه

تعداد مسافر جا به جا شده در اسکله های بندر گز و بندر ترکمن از ابتدای شروع طرح سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ تا سوم فروردین ماه به بیش از ۲۵۰۰ نفر رسیده است.

تین نیوز

تعداد مسافر جابه جا شده در اسکله های بندر گز و بندر ترکمن از ابتدای شروع طرح سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ تا سوم فروردین ماه به بیش از ۲۵۰۰ نفر رسیده است و در این راستا اهم اقدامات انجام شده در جریان سفرهای نوروزی در اسکله های تفریحی بندر گز و بندر ترکمن برگزاری بیش از ۴ جلسه با فرمانداری و ارگان های ذیربط و بازدید از شناورها و رنگ آمیزی آنها پیش از نوروز است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گلستان، همچنین ۲۲۰ ثوب جلیقه نجات و ۴ ثوب حلقه نجات در راستای اشاعه فرهنگ ایمنی دریانوردی برای اسکله های بندرترکمن و بندر گز توزیع شد.

به منظور اطلاع رسانی بهتر بنر خوش آمدگویی به مسافران نوروزی و بنر راهنمای استفاده از جلیقه نجات در اسکله های ترکمن و گز نصب شد.

در زمینه ارتقا سطح ایمنی مسافران و گردشگران دو فرورند قایق جستجو و نجات دریایی در اسکله های بندرترکمن و بندرگز مستقر شدند و کپسول حریق و جعبه کمک های اولیه در اسکله های بندرترکمن و بندر گز قرار گرفت.

کارشناسان دریایی از اسکله ها به طور منظم بازدید دارند و همکاران بنادر گلستان از ۲۴ اسفند لغایت ۲۲ فروردین در اسکله ها کشیک هستند. 

روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گلستان نیز مسئولیت تهیه خبر و مستندسازی از اسکله های تفریحی بندرترکمن و بندرگز را بر عهده دارد.

ترمیم و بازسازی اسکله های چوبی بندرگز و بندرترکمن در راستای ایمنی انجام شد و دریافت آمار روزانه تردد از تعاونی های اسکله های بندر ترکمن و بندر گز توسط واحد دریایی بنادر گلستان انجام می شود.

 جهت کنترل مسافر در اسکله های بندر گز و بندر ترکمن با دریابانی هماهنگی به عمل آمده است و پارکینگ محوطه اداری بندرترکمن در اختیار خودروهای مسافران نوروزی قرار می گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.