| کد خبر: 269300 |

از دست دادن فرصت های اقتصادی با کم توجهی به منطقه آزاد اینچه برون

رییس کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی در نشست هیات نمایندگان اتاق با منتخبان مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت: کم توجهی به اجرای زیر ساخت ها در منطقه آزاد تجاری اینچه برون موجب از دست رفتن فرصت های اقتصادی این منطقه می شود.

تین نیوز

 رییس کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی در نشست هیات نمایندگان اتاق با منتخبان مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت: کم توجهی به اجرای زیر ساخت ها در منطقه آزاد تجاری اینچه برون موجب از دست رفتن فرصت های اقتصادی این منطقه می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از اقتصاد آنلاین، صفوی، رییس کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی در نشست هیات نمایندگان اتاق با منتخبان مردم گرگان و آق قلا در مجلس اظهار کرد: کم توجهی به اجرای زیر ساخت ها در منطقه آزاد تجاری اینچه برون موجب از دست رفتن فرصت های اقتصادی این منطقه می شود.​

صفوی می گوید: منطقه آزاد مازندران هم اکنون رقیب اینچه برون گلستان شده است و با اینکه به تازگی این اتفاق رخ داده اما ببینید چطور فرصت های اقتصادی را درو می کنند. توسعه و فعال شدن منطقه تجاری اینچه برون فرصت های سرمایه ای زیادی را برای کشور و گلستان به همراه دارد.​

وی افزود: متاسفانه در ادوار گذشته  توجه جدی به جذب بودجه و اجرای ژچزیر ساخت ها نشده و همین مسأله موجب شده تا هر روز بازرگانان فرصت های اقتصادی بیشتری را از دست بدهند. بخش اقتصادی ما امروز با چالشهای زیادی روبرو است و چند روز پیش اعلام بخشنامه ای از طرف استاندارد  و پس از اعتراض حذف آن از سمت وزیر اقتصاد نشان دهنده این موضوع ست که با این مدیران خاطی برخورد جدی نمی شود.

​رییس کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی خاطرنشان کرد: کمیسیون های تخصصی اتاق بازرگانی یکی از بهترین گزینه ها برای دقت نظر نمایندگان استان بر مسائل اقتصادی استان و دریافت مصوبه و بودجه برای توسعه است که نمایندگان باید اهتمام جدی به حضور و پیگیری این جلسات داشته باشند.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.