| کد خبر: 269974 |

بازدید ۹۶۰۰ مسافر نوروزی از اسکله‌ های تفریحی گلستان

سرپرست بنادر و دریانوردی گلستان گفت: از ابتدای طرح ستاد تسهیلات نوروزی (۲۴ اسفندماه) تا عصر روز شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۳، ۹ هزار و ۶۱۰ نفر از اسکله‌های تفریحی بندر ترکمن و بندرگز بازدید کردند.

تین نیوز

سرپرست بنادر و دریانوردی گلستان گفت: از ابتدای طرح ستاد تسهیلات نوروزی (۲۴ اسفندماه) تا عصر روز  شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۳، ۹ هزار و ۶۱۰ نفر از اسکله‌های تفریحی بندر ترکمن و بندرگز بازدید کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی بنادر و دریانوردی استان گلستان، سید محسن طیرانی اظهار کرد: از ۲۴ اسفندماه تا عصر روز شنبه چهار فروردین، ۹ هزار و ۶۱۰ مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی بنادر گلستان بازدید کردند.

سرپرست بنادر و دریانوردی استان گلستان در خصوص اهم اقدامات بنادر گلستان در ایام نوروز ۱۴۰۳ گفت: ۲۲۰ ثوب جلیقه نجات و چهار ثوب حلقه نجات در راستای اشاعه فرهنگ ایمنی دریانوردی برای اسکله‌های بندرترکمن و بندرگز توزیع شد.

وی بیان کرد: نصب بنر خوش آمدگویی به مسافران نوروزی در اسکله‌های ترکمن و گز، نصب بنر راهنمای استفاده از جلیقه نجات در اسکله های ترکمن و گز، استقرار دو فروند قایق جستجو و نجات دریایی با تجهیزات کامل ایمنی در اسکله‌ها و در اختیار قرار دادن کپسول حریق و جعبه کمک های اولیه از دیگر اقدامات بوده است.

طیرانی عنوان کرد: اسکله‌های چوبی بندرگز و بندرترکمن در راستای ایمنی ترمیم و بازسازی شده است.

وی در ادامه گفت: پارکینگ محوطه اداره بندرترکمن نیز برای خودروهای مسافران نوروزی بعنوان پارکینگ پشتیبان در اختیار شهرداری بندرترکمن قرار گرفته است.

طیرانی در پایان گفت: بنادر استان با فرماندهی پایگاه دریابانی بندرترکمن برای کنترل مسافر در اسکله‌های بندرگز و بندرترکمن همکاری دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.