| کد خبر: 271429 |

◄ تکمیل پل و تونل جاده سی‌سخت تعطیل شده است؟

جمعی از مردم سی سخت در انتقاد به بی توجهی مسئولان استانی به پروژه‌ های عمرانی این منطقه با اعلام اینکه تکمیل پل و تونل جاده سی‌ سخت متوقف شده، کارزاری به راه انداختند.

تین نیوز

جاده یاسوج به سی سخت به عنوان قدیمی ترین جاده در مناطق سردسیری استان که از وسط بلوط های کهنسال با داشتن پیچ های خطرناک و مرگ آفرین عبور می کند ضمن گردشگری بودن این مسیر یکی از جاده های پر تصادف استان به حساب می آید.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، با توجه به توریستی بودن شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا که در ۳۵ کیلومتری مرکز استان شهر یاسوج قرار دارد، افتتاح این جاده که مسیر فعلی آن دارای نقاط حادثه خیز فراوانی است منجر به کاهش مخاطرات و سوانح جاده ای و همچنین شکوفایی گردشگری این منطقه توریستی خواهد شد.

این در شرایطی است که بنابر اعلام مردم منطقه تمامی پروژه های عمرانی مربوط به این طرح متوقف شده است به همین خاطر جمعی از مردم سی سخت در انتقاد به بی توجهی مسئولان استانی به پروژه های عمرانی این منطقه کارزاری به راه انداختند و از رئیس جمهور خواستند تا تونل ها و پل جاده سی سخت هر چه سریعتر تکمیل شود.

خبر پربازدید را بخوانید:

استخدام فوری 10 هزار راننده با فراخوان سازمان راهداری و نکات مهمی درباره آن

این کارزار توسط فرهنگیان، بازاریان، کشاورزان و باغداران، بازنشستگان و گردشگران از ٣٠ فروردین ماه ١٤٠٣ به راه افتاده و از رئیس جمهور خواستار پیگیری مسئولان استانی برای تکمیل تونل ها و پل جاده سی سخت هستند.

متن درخواست به شرح ذیل است:

جناب آقای رئیسی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام

به اطلاع می رساند پروژه های عمرانی مربوط به شهرستان دنا به خصوص شهر توریست پذیر سی سخت اعم از تونل ها و پل مسیر ارتباطی با مرکز استان همگی تعطیل شده و بی تفاوتی مسئولین استانی در این خصوص، موجب نارضایتی مردم شهرستان و گردشگران علاقمند به این شهرستان گردیده است. لذا ما امضا کنندگان بررسی وضعیت موجود و تکمیل پروژه های مورد اشاره را از جنابعالی استدعا داریم.

کهگیلویه وبویراحمد حدود ۶ هزار کیلومتر راه اعم از بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی دارد که از این میزان ۲۰۳ کیلومتر بزرگراه، ۴۳۹ کیلومتر راه اصلی، یکهزار و پنج کیلومتر راه فرعی و مابقی نیز روستایی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.