| کد خبر: 269605 |

بیش از ۶۲۰ پرواز در فرودگاه تبریز در نوروز ۱۴۰۳ برقرار می ‎شود

۱۸ ایرلاین داخلی و خارجی بیش از ۶۲۰ پرواز در طول ایام سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ از فرودگاه تبریز انجام می شود.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی گفت: ۱۸ ایرلاین داخلی و خارجی بیش از ۶۲۰ پرواز در طول ایام سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ از فرودگاه تبریز انجام می دهند.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی، رامین آذری از انجام بیش از ۶۲۰ پرواز توسط ۱۸ ایرلاین داخلی و خارجی در ایام سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ از فرودگاه بین المللی تبریز خبر داد و گفت: عملیات نوروزی فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز از ۲۳ اسفند آغاز می شود و تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت که در این مدت ۱۸ شرکت هواپیمایی داخلی و خارجی عهده دار جابه جایی مسافران نوروزی فرودگاه تبریز خواهند بود.

آذری افزود: شهرهای مختلف کشور ترکیه از جمله استانبول، آدانا، آنکارا، دنیزلی ، کایسری و مقاصدی مانند بغداد و دبی در مسیرهای خارجی و شهرهای مشهد مقدس، جزیره کیش، شیراز و تهران جزو پرتقاضاترین مسیرهای داخلی فرودگاه تبریز در ایام نوروز هستند.

آذری با اشاره به برنامه های فرهنگی ویژه نوروز در فرودگاه تبریز هم گفت: با توجه به تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان، اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در ترمینال های فرودگاه تبریز با رویکرد نشاط آفرینی و هم چنین پاسداشت سنت های ماه مبارک مانند برنامه "افطاری ساده" خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.