| کد خبر: 271693 |

دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است

وزیر راه شهرسازی با بیان اینکه برای رفع مشکلات آزادراه پیامبر اعظم (ص) دستور لازم داده شده است، گفت: شریک کار این آزادراه، یکی از بانک های کشور است که بنا به دلایلی، اهتمام به اجرای روکش و بهسازی آن را نداشته و ما نیز بر اساس قانون، اختیار ورود و رفع نواقص این مسیر را داریم.

تین نیوز

وزیر راه شهرسازی با بیان اینکه برای رفع مشکلات آزادراه پیامبر اعظم (ص) دستور لازم داده شده است، گفت: شریک کار این آزادراه، یکی از بانک های کشور است که بنا به دلایلی، اهتمام به اجرای روکش و بهسازی آن را نداشته و ما نیز بر اساس قانون، اختیار ورود و رفع نواقص این مسیر را داریم.

مهرداد بذرپاش در جلسه راهبری کاهش تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی، با اشاره به بازدیدهای خود از محورهای مواصلاتی استان، اظهار کرد: باید هرچه سریعتر برای تکمیل این منابع عظیمی که در پروژه ها انبار شده و روز به روز قیمت تمام شده آن افزایش می یابد، اقدام کنیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: سال گذشته ترانزیت جاده ای کشور ۵۸ درصد رشد داشته است و نزدیک ۱۵ میلیون تن بار در شبکه ترانزینی طی این مدت جا به جا شده است. 

وی به پروژه های جاده ای ایران با کشورهای همسایه در قالب پروژه ایرانراه اشاره کرد و گفت: باید تمام تلاش خود را برای کاهش نقاط حادثه خیز و سوانح رانندگی بکار گیریم.

بذرپاش ادامه داد: حضور مدیران بر سر پروژه ها الزامی است چراکه حضور آن ها بر سر پروژه ها، به عنوان بازدارنده عمل می کند.

وی افزود: قول می دهم درخواست های رام های راه آهن استان را به شبکه ریلی اضافه کنیم و هر چه زیرساخت ها از لحاظ ریلی افزایش یابد، توفیقات فراوانی خواهد داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ظفرعظیمی مهر 1 0

    سلام.قابل توجه مدیرکل محترم راهداری حمل ونقل آذربایجانشرقی.بزرگراه شهیدکسایی حدفاصل پل ورودی آذرشهر به جاده تهران پس از دوسه کیلومتر نیاز به یک دوربرگردان هوایی دارد که اگر کامیونها از آذرشهر به مرند وبالعکس میروند مجبور نباشند از داخل شهر میدان راه آهن و خانه سازی عبورکنند که بسیار باعث ترافیک سنگین میشود.این یک نظر کارشناسی ست حاصل یک عمر زجر ما رانندگان که چراباید کمربندی تبریز به غرب استان وجاده ارومیه آذرشهر دسترسی نداشته باشد.

    • محمد کاظم 0 0

      با سلام متاسفانه رمپها و لوپهای هیچ کدام از این آزادراهها به طور کامل ساخته نشده است و سالیان سال است که به صورت ناتمام به حال خود رها شده اند جاده آذرشهر به تبریز لوپ ورودی به اتوبان کمربندی غرب تبریز ندارد اتوبان کمربندی غرب تبریز لوپ خروجی به جاده تبریز آذرشهر ندارد بلوار راه آهن به سمت آذرشهر لوپ ورودی به اتوبان کمربندی غرب تبریز ندارد هیچ کدام از این لوپهای خیلی مهم ساخته نشده اند رمپ و لوپ ورودی به اتوبان تبریز زنجان از سمت ورودی اتوبان کسایی و میدان بسیج سالیان طولانی است که با وجود ساخت پلهای آن با کلی هزینه به صورت نیمه کاره به حال خود رها شده است رمپهای ورودی و خروجی اتوبان تبریز زنجان در محل تقاطع با جاده قدیم تهران کنار پلیس راه تبریز تهران به صورت ناقص ساخته شده است اتوبان زنجان قزوین فاقد لوپ ورودی از سمت خروجی شهر زنجان به تهران به سمت تبریز در این اتوبان میباشد همچنین فاقد لوپ خروجی به سمت جاده قدیم تهران میباشد با وجود آنکه این اتوبان در سال 1375 افتتاح شده است در مدت اینهمه سال اقدامی برای رفع این نواقص و خیلی نواقص دیگر این آزادراهها انجام نشده است که باعث افزایش ترافیک مصرف سوخت آلودگی هوا و افزایش تصادفات میشود !!!!!