| کد خبر: 269417 |

◄ کارکنان شرکت فرودگاه های کشور به رئیس جمهور متوسل شدند

کارزار پرسنل شرکت فرودگاه های کشور برای اجرای قانون خاص، با توجه به گذشت نزدیک هفت سال از تصویب قانون خاص شرکت فرودگاه های کشور در مجلس شورای اسلامی و اجرایی نشدن آن، راه اندازی شده است.

تین نیوز

جمعی از کارکنان شرکت فرودگاه های کشور برای اجرایی شدن قانون خاص در شرکت فرودگاه های کشور، کارزار اینترنتی راه اندازی کردند.

به گزارش تین نیوز، کارزار پرسنل شرکت فرودگاه های کشور برای اجرای قانون خاص، با توجه به گذشت نزدیک هفت سال از تصویب قانون خاص شرکت فرودگاه های کشور در مجلس شورای اسلامی و اجرایی نشدن آن،  راه اندازی شده است.

آغاز این کارزار اینترنتی برای دریافت امضا ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۲ بوده و در تاریخ ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ نیز به پایان می رسد.

متن این کارزار به شرح زیر است:

« ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

آقای ابراهیم رئیسی

با سلام

به استحضار می رسانیم نزدیک هفت سال از تصویب قانون خاص شرکت فرودگاه های کشور در مجلس شورای اسلامی می گذرد؛ ولی متأسفانه اجرایی نشده است.

در این مدت ۵۰ کنترلر از ایران مهاجرت کرده اند؛ ورودی به این تخصص به شدت کاهش یافته و بسیاری بازنشسته شده اند ولی از مزایای این قانون سود نبرده اند.

شما در سال گذشته قول پیگیری معیشت پرسنل هوانوردی را دادید ولی گویا آقایان مسئول (وزیر راه و شهرسازی، معاون برنامه و بودجه دولت، شورای حقوق و دستمزد) تمایلی به اجرای دستور شما ندارند و حتی مدیران ارشد ستادی در شرکت فرودگاه های کشور هم به جای اجرای قانون خاص دنبال منافع خود هستند.

لذا خواهشمند است دستور دهید در اسرع وقت شرایطی جهت اجرایی شدن قانون خاص فراهم شود و همه  مدیرانی که وظیفه شان را انجام نداده اند بعد از برکناری، محاکمه شوند.

با تشکر

جمعی از پرسنل شرکت فرودگاه های کشور»

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سینا 10 6

    کارزار جواب نمیده کنترلر‌های پر مدعا و طمع کار مشکل تصویب نشدن قانون خاص خود شما مراقبت پروازی ها هستید که فکر میکنید از دماغ فیل افتادید و با طمع نون پرسنل شرکت فرودگا ه ها رو با رفتار و کردارتان اجر کردید ، قانع نیستید بیش از حد بقیه پرسنل میخواهید

    • احمد 4 4

      در جواب آقا سینا
      وقتی سواد کافی نداری که بفهمی اهمیت کار یک کنترلر ،مهارت و توانایی اون در جلوگیری از بروز سانحه چقدر مهم است ،بنابرین به خودت اجازه میدی که اظهار نظر بکنی،شرکت فرودگاههای کشور باید کنترل‌ها را روی سر بگذارد که روزانه یک میلیون دلار بخاطر کنترل پروازهای عبوری و کار این عزیزان درآمد دارد،حالا شما بفرما تصویب و اجرای قانون خاص به کجای شما فشار میاره.

  • جواد 6 1

    سلام طبیعی است وقتی مدیران آشنا اما منفعت طلب وقوم وقبیله گرا را در صنعت فرودگاهی کشور می گماریم، ایشان هم بجای وپیگیری مطالبات پرسنل،مشغول پرواز در ایرلاین ها است،وتعدادی مشاور که هیچگونه آشنایی با این صنعت را ندارند، وغالبا بازنشسته دور خود جمع نموده است،ادامه این روند صنعت فرودگاهی را با چالش های جدی مواجه وایمنی پروازها را با مخاطره روبرو می کند

    • ناشناس 3 0

      خدا بخیر کنه

  • دوست 3 3

    مشکل اصلی خودبدی خودتان است... کیا هستند، که با زیاده خواهی کارها را خراب میکنند.
    مگر سال گذشته مدیرعامل قبلی اساسنامه را بعد از ۷ سال اصلاح نکرد و براساس همان اساسنامه جدید پیگیر نبود و تیمی از همه بخشها تشکیل نداد و ایین نامه ها را ننوشتند و برای دفتر مخبر نفرستادند؟
    چرا به محض ارسال ایین نامه ها در اردیبهشت شماها دست به اعتراض علیه حق اشعه الکترونیک زدید!!! و کلا موضوع را با چالش مواجه کردید!
    وقتی دولت و سازمان اداری و استخدامی دید شما با هم مشکل دارید موضوع را مسکوت گذاشت و تیم جدید هم که ذینفع نیستند و علاقه ای هم به اینگونه درد سرها ندارند!

  • ناشناس 2 0

    کلا در وزارت راه و شهر سازی معلوم نیست چه خبره .اون از راه اهن .اون از فرودگاه

  • رحیم 1 0

    سازمان بنادر هم به این شکل است بسیاری از کارشناسان خبره مرخصی بدون حقوق گرفته و در شرکتهای پیمانکاری با حقوق بالاتر مشغول هستند...

  • ایرانی 0 1

    البته نقش پرسنل مراقبت پرواز برای ایمنی هوانوردی مهم است ، ولی اینکه خاص باشند کمی اغراق است ، کنترلرها کارشان مانند کسانی است که در نیروگاهها و پالایشگاهها خدمت می کنند ، با این تفاوت که محیط کاری شان امن تر و راحت تر است و چون شیفتی کار می کنند ، آنچنان خسته هم نمی شوند. دستمزدهایشان هم مثل همه کارکنان احتمالا ناکافی است و بهتر است در حد حقوق مهندسان و تکنسین های وزارت نیرو و نفت ارزیابی و پرداخت شود. در اکثر فرودگاهها کنترلرها بیکارند به جز فرودگاههای پر پرواز مانند مهرآباد،مشهد،امام و تا حدودی شیراز و قشم.

  • ناشناس 5 0

    با این وضعیت تورم فکری به حال کارمندان کنید واقعا شرایطی اسفناک هست این قانون قانون خاص هم فقط حرف میزنند.

  • احمد 2 0

    سلام،متاسفانه با ورود مدیرعامل جدید،سیل افراد از دستگاه های دیگر به این شرکت دولتی بی زبان سرازیر شده،ازشیر پاک،تا هلال احمر وتربیت بدنی،طبیعی است که این جماعت هیچگونه تخصصی در صنعت فرودگاهی کشور نداشته و به تبع آن نمی دانند،مشکلات پرسنل واین صنعت پیچیده چیست، وشرکت در حال یک مرگ تدریجی است،اما چون مقداری پول در خزانه شرکت هست،صدای آن بعدا به گوش خواهد رسید،اما رسانه ها بعنوان صدای مردم نگذارند این اتفاق تلخ رقم بخورد

  • محسن 2 0

    سلام،درحالیکه کارشناسان این صنعت پیشران،علیرغم داشتن تخصص،پشت دیوارهای تصمیمات غلط مدیریتی در حال نابودی هستند،عملا همه انگیزه های لازم را از دست داده اند، وقتی مدیرعامل بدون هیچ پیشنه ای به این شرکت تحمیل میشود،پس برای ایشان مهم نیست که زمین سوخته بخواهد،تحویل مدیران آینده بدهد،انتصابات، طی این هفت ماه در جلسات محفلی گرفته میشود، ودر شرایطی که جوانان شایسته در این شرکت هستند،هیچگونه فرصتی برای نشان دادن توانمندی های خود ندارند،وسرخورده شده اند

  • محسن 0 0

    سلام،اینها ثمره انتصابات سیاسی بجای کارشناسی در شرکت فرودگاه ها هست،که نشان از خواب بودن سازمان های نظارتی بوده است،تاپول خوب در شرکت هست،با آخرین سرعت می رانند، وکسی به فکر بدنه تخصصی شرکت نیست