| کد خبر: 271025 |

◄ رانندگان کامیون احتیاط کنند/ اجرای طرح ضربتی پلیس راه از 4 روز دیگر

پلیس راه کشور در نظر دارد اول اردیبهشت ماه امسال نسبت به اجرای طرح ضربتی کنترل چراغ های خطر ، جلو و جانبی ناوگان حمل و نقل جاده ای کالای کشور اقدام کند.

تین نیوز

کانون انجمن های صنفی کارفرمایی موسسات و شرکت های حمل و نقل داخلی کالای کشور از اقدام ضربتی پلیس راه کشور برای کنترل چراغ های خطر، جلو و جانبی ناوگان حمل و نقل جاده ای کالای کشور خبر داد.

به گزارش تین نیوز، در نامه ای که به امضای رضا رستمی رئیس هیئت مدیره این کانون رسیده، خطاب به روسای انجمن صنفی کارفرمایی شرکت ها و موسسات حمل و نقل داخلی کالای کشور آمده است: پلیس راه کشور در نظر دارد اول اردیبهشت ماه امسال ( 1403 ) نسبت به اجرای طرح ضربتی کنترل چراغ های خطر ، جلو و جانبی ناوگان حمل و نقل جاده ای کالای کشور اقدام کند.

رستمی در ادامه این نامه تاکید کرده است: بر اساس این طرح در کلیه پلیس راه های کشور طرح توقف تا رفع نقص روشنایی ( چراغ های خطر، جلو و جانبی ) و نداشتن شبرنگ اتاق و سپر عقب کلیه وانت بارها، کامیونت ها، کامیون ها و کشنده ها ( تریلی) با شدت اجرا خواهد شد.

وی خواستار اطلاع رسانی انجمن های صنفی به همه مالکان و رانندگان کامیون برای رفع نقص احتمالی سیستم روشنایی ناوگان در جاده های کشور شده است تا رانندگان و مالکان کامیون با مشکل جریمه سنگین و توقف خودرو مواجه نشوند.

نامه کانون شرکت های حمل و نقل جاده ای

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • م 0 0

    اگه واقعا به فکر راننده ها هستید اول وضعیت جاده ها را درست کنید که باعث داغون شدن ماشین ها میشن بعد به فکر چراغ ماشین

  • ابراهیم 0 0

    وقتی پلیس سه ساعت تمام کامیون را زیر و رو می‌کند و کامیون و راننده را معطل می‌کنند شاید یه زره مواد مخدر پیدا کنند و کلی پول از راننده زحمت کش بگیرند و بر جیب نا مبارکشون بزارند در آخر هم می‌گویند راضی هستی راننده چارای ندارد باید بگوید بله تا جناب پلیس اجازه بدهد راننده برود اگر هم بگوید نه چند روز توی شهر غریب باید از پاسگاه به دادگاه برود و با باطل کردن گواهینامه و کارت هوشمندش رو به رو میشه و باید بیکار بشه مجبور است پول را بدهد ظلم تا کی نمی‌دانم