| کد خبر: 268842 |

مقایسه عملکرد چهار مدیرعامل اخیر شرکت راه آهن؛

◄ سقوط سریع بهره وری و هدر دهی سرمایه گذاری ریلی در دو سال گذشته

نمودار بهره وری متوسط هر واگن باری، نشان می دهد که دوران اخیر، دوران سقوط سریع بهره وری و هدردهی سرمایه گذاری ها است.

تین نیوز

انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته با انتشار یک نمودار عملکرد چهار مدیرعامل اخیر شرکت راه آهن را با یکدیگر مقایسه کرد.

به گزارش تین نیوز،  مقایسه از منظر شاخص های کلیدی عملکرد حمل بار ریلی ، میزان بهره وری ماهیانه واگن باری، ترانزیت ریلی و کل بار حمل شده ریلی بر اساس شاخص متوسط ماهیانه تن - کیلومتر،  صورت گرفته است.

سبحان نظری رئیس هیئت مدیره این انجمن در توضیح مقایسه انجام شده بین عملکرد چهار مدیر عامل اخیر شرکت راه آهن مطلبی در حساب شخصی خود در شبکه های اجتماعی منتشر کردو

او نوشت: 

۱) کارنامه عمل کرد چهار مدیرعامل اخیر راه آهن را در شاخص های کلیدی عمل کرد حمل بار ببینید.

مقایسه عملکرد چهار مدیرعامل اخیر راه آهن ج.ا.ا. از منظر شاخص های کلیدی عملکرد حمل بار ریلی

مقایسه عملکرد چهار مدیرعامل اخیر راه آهن ج.ا.ا. از منظر شاخص های کلیدی عملکرد حمل بار ریلی

 مقایسه عملکرد چهار مدیرعامل اخیر راه آهن ج.ا.ا. از منظر شاخص های کلیدی عملکرد حمل بار ریلی

 مقایسه عملکرد چهار مدیرعامل اخیر راه آهن ج.ا.ا. از منظر شاخص های کلیدی عملکرد حمل بار ریلی

دوره های رشد و افول در نمودارها روشن است. به طور خاص، نمودار بهره وری متوسط هر واگن باری، نشان می دهد که دوران اخیر (آقای صالحی)، دوران سقوط سریع بهره وری و هدردهی سرمایه گذاری ها است.

۲) این سقوط دردناک شاخص های کلیدی عمل کرد حمل و نقل ریلی را در دو سال و نیم اخیر ببینید و یقین داشته باشید که عدم النفع و خسارات غیرمستقیم اقتصاد کشور بر اثر این سقوط، ده ها برابر بزرگ تر از خسارات مستقیم راه آهن و در اندازه مبالغ چند میلیارد دلاری است.

۳) دو سال پیش که با انتشار آمار عمل کرد چندماه اول پس از انتصاب سیاسی آقای میعاد صالحی، بابت تبعات تلخ این انتصاب سیاسی هشدار دادیم، دوستانی (به ویژه از وزارت راه) گفتند چرا در همین ماه های اول کار ایشان دارید نق می زنید؟! آمار دو سال پیش را هم ببینید:

آمار عملکرد حمل بار ریلی طی 2 سال

۴) خب این هم نتیجه  ۲ سال و نیم « اصرار سیاسی » بر « انتصاب سیاسی » منجر به رهاسازی متن و زیستن در حواشی.

(به خاطر تصدی گری زیاد راه آهن، یکی از مهم ترین عوامل در حسن و قبح عمل کرد، سواد و تجربه و عقاید شخص مدیرعامل است. در واقع این تحلیل، اشاره یا ربطی به یک دولت خاص ندارد.)

۵) کماکان از دولت محترم و وزیر محترم راه خواهش عاجزانه داریم به نامه استمداد تشکل های ریلی کشور که هم چنان بی پاسخ مانده است، وقعی بنهند و از این تشکل ها برای چاره سازی و خروج از بحران، دعوت کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 7 1

    امان از حقوق مردم و بیت المال که زیر دست آقای میعاد صالحی دارد هدر می رود.

    • ناشناس 6 1

      بدبختی اینه که میعاد خان صالحی با پشتیبانی لابی های سیاسی حالا چه داماد فلانی چه حاج آقا فلانی از فلان دفتر ، حالا حالا ها باید سر این پست بماند تا یک جای بهتر گیرش بیاید

    • ناشناس 0 2

      این بهره وری بخاطر خیانت ها ی مدیران پورسید آقایی است که توسط صالحی پاکسازی نشدن اینها ضربات درد نامی به راه آهن زدند

  • بی ریا 7 1

    احسنت.
    وقتی حاکمیت به هشدارهای دلسوزانه این همه کارشناس و حتی نامه اعتراضی ۵ تشکل ریلی بی‌توجهی می کند، باید منتظر عملکرد خراب تر از این هم باشیم.

  • ناشناس 2 6

    عنوان ها تیتر ها گزارش ها توسط این نیوز و اذنابش کاملا جهت دار در جهت تخریب است بنظرم سیاه نما با انتقاد فرق داره الان هم افراد مشکل دارسیستم کامنت های بی تربیتی می‌زارن بهتره تو سیاه نمایی خدا رو ناظربدونید

    • ناشناس 6 1

      شما به این همه عدد و رقم میگی سیاه نمایی؟!