| کد خبر: 269433 |

تمهیدات پایانه‌ های مسافربری تهران برای ماه رمضان

مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه های مسافربری شهر تهران از پوشش کامل غرفه های ارائه اغذیه در ماه رمضان در پایانه ها خبر داد.

تین نیوز

مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه های مسافربری شهر تهران از پوشش کامل غرفه های ارائه اغذیه در ماه رمضان در پایانه ها خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، پوریا علیمردانی در مورد برنامه ها و تمهیدات این سازمان برای ماه رمضان، گفت: هرساله با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه شعبان، نظافت، آراستگی و تجهیز مساجد پایانه های تهران در دستور کار قرار می گیرد و مدیران، مسئولان و کارکنان پایانه ها با فعالیت مستمر، نظافت و عطرافشانی مساجد به استقبال ماه مبارک رمضان می روند. 

وی با اشاره به برگزاری مجالس تلاوت و ترجمه قرآن، اظهار کرد: برگزاری مسابقات قرآنی نیز در برنامه روزانه مساجد پایانه ها اجرا خواهد شد و همچنین با نصب بنر و مزین کردن مساجد به ادعیه ماه مبارک رمضان و پخش قرآن، اذان و نیایش های ویژه این ماه از رادیو مسافر پایانه ها اقدام خواهیم کرد.

علیمردانی با بیان اینکه از آنجا که پایانه ها محل رفت و آمد مسافران است و به منظور رعایت حرمت این ماه مبارک و موازین و شئونات اسلامی کلیه غرفه های تجاری عرضه کننده مواد غذایی ملزم به پوشش کامل غرفه های خود و ارائه اغذیه سرد بسته بندی شده هستند، افزود: همچنین نماز جماعت در سه نوبت با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مساجد پایانه ها و برپایی میزهای پاسخگویی به سوالات شرعی با حضور روحانیون و... انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.