| کد خبر: 269736 |

ابلاغ دستورالعمل ارتباطی و اطلاع رسانی ویژه ایام نوروز ۱۴۰۳

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی از ابلاغ دستورالعمل ارتباطی و اطلاع رسانی ویژه ایام نوروز ۱۴۰۳ این مرکز به سازمان ها و شرکت های تابعه ادارات کل راه و شهرسازی استانی خبر داد.

تین نیوز

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی از ابلاغ دستورالعمل ارتباطی و اطلاع رسانی ویژه ایام نوروز ۱۴۰۳ این مرکز به سازمان ها و شرکت های تابعه ادارات کل راه و شهرسازی استانی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، نشست هم اندیشی و هماهنگی سفرهای نوروزی با حضور رؤسای ادارت کل راه و شهرسازی و سازمان ها و شرکت های تابعه در دو جلسه مجزا به ریاست وحید قربانی رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی برگزار شد و در این نشست ها، پاسخگویی و اطلاع رسانی مستمر و شبانه روزی در ایام نوروز مورد تأکید قرار گرفت.

در این نشست ها مقرر شد: فهرست مدیران پاسخگو در ایام تعطیلات نوروز در تمام زیر بخش های راه و شهرسازی در خصوص سفرهای نوروزی در اسرع وقت در اختیار رسانه ها برای ارتباط مستمر خبرنگاران با مدیران در ایام سفرهای نوروزی قرار گیرد. 

قربانی تصریح کرد: ادارات ارتباطات و اطلاع رسانی استانی هم افزایی لازم را با یکدیگر برای اطلاع رسانی صحیح، شفاف و سریع داشته باشند.

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی یادآور شد: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با ایام تعطیلات نوروز ادارات کل راه و شهرسازی به عنوان شورای هماهنگی استان، برنامه ریزی لازم را برای اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت ماه مبارک رمضان در پایانه ها، ایستگاه ها و ترمینال ها در تمامی شقوق حمل ونقل و سایر فضاهای در اختیار انجام دهند.

قربانی بیان کرد: در حوزه مدیریت بحران با توجه به ابلاغیه معاونت حمل ونقل و دستور العمل های موجود اقدامات مد نظر در سه مرحله قبل از بحران، حین بحران و بعد از بحران، برنامه ریزی و آمادگی لازم برای مقابله با بحران های احتمالی وجود داشته باشد.

در این نشست ها، علاوه بر پاسخگویی و ارتباط موثر و مستمر با رسانه ها، تولید محتواهای متن پایه، تصویر پایه و صوت پایه برای اطلاع رسانی از جزئیات سفرهای نوروزی مورد تأکید قرار گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.