| کد خبر: 269200 |

◄ ۱۹۷۱ داوطلب ورود به حرفه مهندسان در خراسان جنوبی با هم رقابت می کنند

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان با رقابت ۱۹۷۱ داوطلب در استان برگزار می شود.

تین نیوز

بیرجند| رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی ساختمان و معماران تجربی در بیرجند به طور همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش تین نیوز، قباد گنجی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این آزمون روز پنجشنبه و جمعه ۱۷ و ۱۸ اسفند سال جاری ساعت ۸ صبح در محل دانشگاه پیام نور بیرجند آغاز و تا ساعت ۱۵ ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در این دوره از آزمون یک‌هزار و ۹۷۱ داوطلب حضور دارند، افزود: از این تعداد ۲۹۸ داوطلب خانم و یک‌هزار و ۶۷۳ داوطلب آقا در رشته‌های مختلف شرکت دارند.

گنجی اذعان داشت: یک‌هزار و ۲۳۴ داوطلب در روز پنجشنبه و ۷۳۷ داوطلب در روز جمعه با هم رقابت می‌کنند.

وی بیان داشت: در این دوره از آزمون‌ها در هفت رشته مهندسی، معماری صلاحیت‌های (نظارت و اجرا)، عمران صلاحیت‌های (نظارت، محاسبات، اجرا)، تأسیسات مکانیکی صلاحیت‌های (طراحی، نظارت و اجرا)، تاسیسات برقی صلاحیت‌های (طراحی، نظارت و اجرا)، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک برای اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی در پایه سه و آزمون‌های طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان و ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی در تاریخ‌های ۱۷ و ۱۸ اسفندماه سال جاری از طریق ارکان اجرایی و نظارتی به طور هماهنگ و همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

گنجی گفت: قبولی در این آزمون یکی از شرایط اخذ پروانه اشتغال بوده و متقاضی در صورت قبولی در آزمون و احراز سایر شرایط مشخص شده در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان موفق به اخذ پروانه اشتغال به کار حرفه‌ای خواهد شد.

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی خراسان جنوبی افزود: براساس دستورالعمل آزمون، داوطلبین باید یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل حوزه آزمون حضور داشته باشند و ورود داوطلبان به جلسه با کارت شناسایی آزمون و کارت معتبر عکس دار یا کارت عضویت عکس دار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان انجام می‌شود.

گنجی با اشاره به اینکه باجه رفع نقص از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۱۶ اسفند در محل دانشگاه پیام نور بیرجند فعال است، گفت: نتایج این آزمون‌ها از طریق وب سایت دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی سامانه آزمون‌ها به نشانی inbr.ir. اطلاع رسانی خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.