| کد خبر: 269112 |

۱۰سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در محورهای شریانی ایلام راه اندازی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از نصب و راه اندازی ۱۰سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در محورهای شریانی این استان خبر داد.

تین نیوز

سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: به منظور ارتقای ایمنی جاده ها امسال ۱۰سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در محورهای شریانی این استان نصب و راه اندازی شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، چشمه خاور اظهار کرد: این سامانه ها علاوه بر کنترل سرعت، تخلفات دیگری مانند تردد غیرمجاز را نیز ثبت خواهند کرد.

چشمه خاور گفت: علاوه بر این تعداد سامانه کنترل سرعت، با حضور اعضای کمیته مکانیابی متشکل از نمایندگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس راه، و پلیس انتظامی استان، مکانیابی ۱۰ سامانه جدید ثبت تخلفات عبور و مرور (کنترل سرعت) در محورهای شریانی استان ایلام انجام شده است.

وی افزود: محورهای مورد نظر برای نصب این سامانه ها شامل، محور ایلام – لومار، شباب - پل سیمره، سرابله – قلاجه تعیین شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: مقرر است پس از طی مراحل مربوطه، این سامانه ها در سال آینده به بهره برداری برسند.

چشمه خاور بیان کرد: افزایش نظارت بر تردد و سرعت خودروها، کاهش تخلفات رانندگی، پیشگیری از تصادفات جاده ای و ارتقای ایمنی عبور و مرور را مزایای راه اندازی این سامانه های ثبت تخلف عنوان کرد و گفت: راه اندازی این سامانه ها گامی مهم در جهت ارتقای ایمنی تردد در محورهای شریانی استان ایلام خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام در پایان به وجود ۳۶ دستگاه دوربین ثبت تخلف، ۴۸ دوربین نظارتی تصویری و ۶۴ دستگاه ترددشمار در سطح راه های استان اشاره کرد و گفت: این اقدامات در راستای ارتقای ایمنی تردد در جاده های استان ایلام انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.