| کد خبر: 271645 |

آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ابهر از اتمام آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین در دو لاین شمالی و جنوبی خبر داد.

تین نیوز

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ابهر از اتمام آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین در دو لاین شمالی و جنوبی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، علی اصغر عطوفی، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ابهر گفت: ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به صورت تمام عرض در هر دو لاین شمالی و جنوبی با ۴۹ هزار تن آسفالت دانه باز از کیلومتر ۸۵ تا ۹۰ به دلیل خرابی بیش از حد انجام شد.

عطوفی افزود: از کیلومتر ۹۱ تا ۹۸ در روزهای آینده نسبت به روکش و اصلاح رویه آسفالتی اقدام خواهد شد، در سال گذشته ۳ کیلومتر از انتهای حوزه استحفاظی شهرستان ابهر در لاین های شمالی و جنوبی لکه گیری اساسی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: ۲.۵ کیلومتر از محور ترانزیت ابهر تاکستان نیز در لاین های شمالی و جنوبی اصلاح روکش با ۹ هزار تن آسفالت انجام شده که در صورت تخصیص بودجه و قیر امسال نیز در خصوص روکش آسفالت کمربندی ابهر خرمدره اقدام خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ابهر گفت: در سال ۱۴۰۲ نسبت به روکش محور روستایی ابهر دولت آباد اقدام شده که مابقی در حدود ۷ کیلومتر در برنامه کاری امسال قرار است روکش شود و در سال ۱۴۰۲ نسبت به لکه گیری جزئی محورهای آزادراه، جاده های اصلی، فرعی و روستایی به مقدار ۸۵۰ تن با آسفالت گرم اقدام شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.