| کد خبر: 270074 |

۲۰۴ هزار مسافر توسط ناوگان حمل ونقل عمومی استان اصفهان به سفرهای نوروزی رفتند

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان از جا به جایی ۲۰۴ هزار مسافر توسط ناوگان حمل ونقل عمومی استان اصفهان از آغاز سفرهای نوروزی خبر داد.

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان از جا به جایی ۲۰۴ هزار مسافر توسط ناوگان حمل ونقل عمومی استان اصفهان از آغاز سفرهای نوروزی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فرزاد دادخواه از جابه جایی ۲۰۴ هزار و ۵۲۱ مسافر از مبادی استان اصفهان به سایر مقاصد توسط ناوگان حمل ونقل مسافری طی ۱۱ روز گذشته خبر داد و گفت: ناوگان عمومی حمل ونقل مسافری در استان اصفهان از ۲۵ اسفندماه تا ۶ فروردین ماه تعداد ۱۲ هزار و ۲۲۹ سفر را از مبادی استان به مقاصد درون استانی و ۷ هزار و ۹۲۴ سفر را نیز به مقاصد خارج از استان داشته اند.

دادخواه افزود: طی یازده روز گذشته مجموعاً ناوگان حمل و نقل عمومی در استان اصفهان ۲۰ هزار و ۱۵۳ صورت وضعیت سفر را به ثبت رسانده و ۲۰۴ هزار و ۵۲۱ مسافر را نیز به مقاصد درون و برون استانی منتقل کرده اند.

وی در خصوص سفرهای برون استانی ناوگان مسافری از ابتدای طرح ستاد نوروزی تصریح کرد: ناوگان اتوبوسی با ۵ هزار و ۱۸۶ سفر، ۹۰ هزار و ۳۶۵ مسافر را جابه جا کرده، ناوگان مینی بوسی نیز طی ۴۰۸ سفر، ۴ هزار و ۴۴۲ مسافر را منتقل کرده و همچنین ناوگان سواری هم ۷ هزار و ۶۶۵ مسافر را با ۲ هزار و ۳۳۰ سفر به مقاصد خود رساندند.

دادخواه با بیان جزئیات خدمت رسانی ناوگان حمل ونقل مسافری در ایام نوروز ۱۴۰۳ تشریح کرد: در سفرهای درون استانی نیز ناوگان اتوبوسی ۲ هزار و ۷۸۸ سفر، ناوگان مینی بوس ی ۵ هزار و ۱۲۲ سفر و ناوگان سواری هم ۴ هزار و ۳۱۹ سفر را انجام داده و طی آن مجموعاً ۱۰۲ هزار و ۴۹ مسافر را جابه جا کرده اند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان عنوان کرد: آمار به دست آمده از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون رشد ۶ درصدی سفر توسط ناوگان حمل ونقل عمومی و همچنین کاهش ۹ درصدی مسافر در این حوزه نسبت به دوره مشابه در سال گذشته را نشان می دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.