| کد خبر: 270087 |

جابه جایی ۱۶۷ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان بوشهر

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: از ابتدای آغاز طرح نوروزی ۱۶۷ هزار و ۶۴۸ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان بوشهر جا به جا شده است.

تین نیوز

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‎ ای استان بوشهر گفت: از ابتدای آغاز طرح نوروزی ۱۶۷ هزار و ۶۴۸ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان بوشهر جا به جا شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، عباس فرامرزی سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: از ابتدای آغاز طرح نوروزی ۱۶۷ هزار و ۶۴۸ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان بوشهر جا به جا شده است.

 فرامرزی با اشاره به آغاز طرح نوروزی این اداره کل از ۲۴ اسفند سال گذشته، اظهار کرد: این میزان جا به جایی مسافر معادل ۱۰۸ هزار سفر (سرویس) است.

️وی عنوان کرد: از ابتدای طرح نوروزی ۴۵ هزار و ۴۸۵ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی وارد استان شده اند، همچنین ۷۳ هزار و ۱۶۰هزار مسافر از استان خارج شده اند.

به گفته فرامرزی، همچنین طی این مدت ۶۴ هزار و ۴۸۸ مسافر درون استانی با ناوگان حمل و نقل عمومی جا به جا شده‎ اند.

این مقام مسئول ادامه داد: بیشترین جا به جایی مسافر از شروع طرح نوروزی، طی روز گذشته (۵ فروردین ماه) با ۱۸ هزار و ۹۹۱ نفر رقم خورده است.

سرپرست معاونت حمل و نقل استان بوشهر یادآور شد: در مقایسه با همین بازه زمانی در سال گذشته، جا به جایی مسافر ۶۱ درصد و سفر (سرویس) ۳۵ درصد افزایش داشته است.

این مقام مسئول با اشاره به فعالیت ۶ پایانه مسافری در استان بوشهر خاطرنشان کرد: ناوگان مسافری استان با ۳۱۹ اتوبوس، ۷۳۹ مینی‎ بوس و ۱۷۶ سواری آماده خدمات ‎رسانی به هموطنان و هم‎ استانی‎ ها است.

این مقام مسئول بیان کرد: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها بصورت تلفنی، اپلیکیشن، سایت اینترنتی در کنار میز خدمت این اداره کل در پایانه های مسافربری، آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات مسافران نوروزی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.