| کد خبر: 269998 |

بندر چابهار محور صادرات منطقه باشد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید به نحوی برنامه ریزی شود تا بندر اقیانوسی چابهار محور صادرات و ارائه خدمات در منطقه باشد.

تین نیوز

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید به نحوی برنامه ریزی شود تا بندر اقیانوسی چابهار محور صادرات و ارائه خدمات در منطقه باشد.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، محمد کرمی در جریان سفر به جنوب استان و بازدید از انبارهای چابهار، اظهار داشت: یک مجموعه می تواند موجب تسریع در انجام فرآیندها شود و هرگاه در یک مجموعه نظم و انضباط حاکم باشد، می توان شاهد پویایی و رشد باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره نام گذاری سال به «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: مردم ظرفیت و نیروی عظیم هستند که می توانند متحول کننده بخش صنعت باشند.

وی ادامه داد: افزایش سطح درآمد جامعه با مشارکت مردم در بخش تولید شکل می گیرد بر همین اساس باید نقدینگی در جامعه به سمت تولید سوق داده شود.

کرمی خاطرنشان کرد: استان سیستان و بلوچستان استانی با ظرفیت های فراوان و غنی است که منطقه اقتصادی چابهار با سرمایه گذاری در بخش های اقتصاد دریا محور می تواند موجب افزایش سطح درآمدی و ایجاد اشتغال مردم این استان شود.

وی افزود: باید به تجارت و کوریدورها به عنوان فرصت های اقتصادی و مهم در این استان توجه کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اقتصاد پویا نیازمند توجه ویژه به مباحث تولید دارد، گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا بندر اقیانوسی چابهار محور صادرات و ارائه خدمات در منطقه باشد.

کرمی با بیان اینکه در حوزه تجارت باید تمامی سیستم ها بر خط و به روز باشند تا روند امور تسریع شود، عنوان کرد: باید دائماً به دنبال تغییر و بروز آوری ها باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.