| کد خبر: 270193 |

رشد ۲ درصدی پرواز و مسافر از فرودگاه های کشور

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از رشد ۲ درصدی اعزام و پذیرش مسافران هوایی و نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه های تحت مالکیت این شرکت از ۲۴ اسفند سال گذشته تا نهم فروردین خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از رشد ۲ درصدی اعزام و پذیرش مسافران هوایی و نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه های تحت مالکیت این شرکت از ۲۴ اسفند سال گذشته تا نهم فروردین خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، رضا نخجوانی اظهار کرد: طبق اطلاعات دریافت شده از سوی گروه آمار و اطلاعات هوانودری، از آغاز عملیات نوروزی 24 اسفند 1402 تا نهم فروردین، یک میلیون و 495 هزار و 450 مسافر از فرودگاه های تحت مالکیت این شرکت اعزام و پذیرش شده اند.

نخجوانی افزود: طی این مدت دوازده هزار و 684 نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه ها انجام شده است.

وی تصریح کرد: فرودگاه بین المللی مهرآباد به عنوان پرترافیک ترین فرودگاه کشور طی مدت مذکور چهار هزار و 993 نشست و برخاست و 599 هزار مسافر را اعزام و پذیرش کرده است.

نخجوانی گفت: فرودگاه بین المللی مشهد نیز با اعزام و پذیرش 330 هزار و 55 مسافر و دو هزار و 411 نشست و برخاست رتبه بعدی را در ترافیک فرودگاه های کشور از آن خود دارد.

به گفته نخجوانی، فرودگاه شیراز با اعزام و پذیرش 118 هزار و 189 مسافر و نشست و برخاست یک هزار و 38 پرواز، فرودگاه بین المللی اصفهان با اعزام و پذیرش 75 هزار و 979 مسافر و نشست و برخاست 658 پرواز و فرودگاه بین المللی تبریز با اعزام و پذیرش 67 هزار و 453 مسافر و نشست و برخاست 601 پرواز، بیشترین مسافر و پرواز را پس از مهرآباد و مشهد در جمع فرودگاه های بین المللی تحت مالکیت شرکت فرودگاه ها داشته اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.