| کد خبر: 269713 |

◄ فیلم| حاشیه های حذف گزینه عجله دارم توسط اسنپ و تپسی

حذف گزینه عجله دارم توسط اسنپ و تپسی برخلاف انتظار موجب نارضایتی کاربران تاکسی های اینترنتی شده است. در این فیلم حواشی این موضوع بررسی شده است.

تین نیوز

حذف گزینه عجله دارم توسط اسنپ و تپسی برخلاف انتظار موجب نارضایتی کاربران تاکسی های اینترنتی شده است. در این فیلم حواشی این موضوع بررسی شده است.


آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 1 1

    گزارشی مزخرف که فقط به مفتخوری کاربران مسافر میپردازید و کاربران راننده رو اصلا در نظر نمیگیرید.

  • ناشناس 1 1

    اولا شما می گید رصد کردین تا 70 درصد در فضای مجازی از موضوع حذف گزینه عجله دارم در اپ های اسنپ و تپسی اظهار گلایه کردند بهتر است مجموعه مستند , دقیق و آماری از این رصدها منتشر کنید صرفا صحبت کردن به این شکل , خیلی مورد توجه قرار نمی گیرد .
    دوما فضای مجازی به شدت کاذب است در همین فضای مجازی , اکثریت مردم ایران به شکل معترضین شورشی کف خیابان , خواهان ساقط شدن نظام معرفی شده بودند که همه می خوان به خیابان ها بریزند تهش با آن هم هزینه و تجمیع نیرو نتوانستند اندازه یک استادیوم آزادی در کل این مملکت حدودا 90 میلیون نفری به کف خیابان ها بیارن ! بارها و بارها اثبات شده که فضای مجازی به شدت کاذب و فریبنده است .
    سوما خیر هزینه ها افزایش پیدا نکرده من خودم مسیر تهران کرج را می روم به نسبت زمان و ترافیک و ... همان مبلغ بین 110 هزار تومان تا 200 هزار تومان است اساسا وقتی حساسیت آن حد تعزیرات را ببینند کمتر جرات می کنند که سمت گرانفروشی به اشکال دیگر بروند .
    اگر فکر می کنید که مردم از حذف این گزینه ناراحت هستند لطفا این را به شکل میدانی و واقعی و به عنوان یک گزارش مستند و آماری کار کنید چون مردم می فهمند که یک روز این اپ ها با قیمت کم شروع به کار کردند تا خودشان را تثبیت کنند بعد به اندازه زیادی گران کردند بعد گزینه عجله دارم را اضافه کردند تا ذهنیت مردم به اعداد جدید عادت کند و نهایتا خیلی زیرپوستی بازم افزایش قیمت بدن به شخصه فکر می کنم شما از سمت مردم صحبت نمی کنید من خودم حاضرم بیشتر صبر کنم اما پول زور که طرح بعدی دارد نپردازم که رانندگان عادت کرده بودند نپذیرند مسافر را بکارند تا مجبور شود بیشتر پول بدهد الان اتفاقا خیلی سریع تر هم ماشین پیدا می شود .

  • صادق 0 0

    خب گزارش مشخصه گزارش نیست و تهدید از طرف اسنپ و تپسی به حساب میاد.دولت اگر قدمی برداشت محض رضای مردم نبود و در جهت کمبود وسیله حمل و نقل این کارو کرد تا شهرداری تهران بتونه امتیاز تاکسی های جدیدشو بفروش برسونه و اگر شمای گزارشگر دنبال اصل قضیه میگردی بهتره بگید ثبات در نرخ کجاست چرا یک مسیر در یک ساعت با چندین نرخ اراعه میشه تاکسیرانی بابت هر کیلومتر مقدار معینی تعیین کرده همینطور بابت الافی ختم کلام اسنپ و تپسی باعث از بین رفتن اقتصاد کشور شدن و مشخص نیست درامد اینها به کجا رفت دولت عوض حذف اون گزینه باید باعث نظم و ثبات میشد که فقط ماهیشو گرفتو رفت