| کد خبر: 270140 |

رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید و گردوخاک در مناطق شرقی کشور ادامه دارد

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار باران و رعدوبرق در شش استان کشور طی امروز و وزش باد شدید و گردوخاک در مناطق شرقی طی سه روز آینده خبر داد.

تین نیوز

صادق ضیائیان با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در نیمه غربی اصفهان، جنوب یزد، شرق لرستان، شمال فارس، بعضی مناطق چهارمحال وبختیاری، ارتفاعات کرمان و بعضی مناطق شرق و شمال شرق، رگبار، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط سردسیر و مرتفع، بارش برف پیش بینی می شود.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، ضیائیان افزود: جمعه در استان های خراسان رضوی و جنوبی، بعضی نقاط استان های یزد، کرمان، جنوب اصفهان، شنبه در بعضی نقاط استان فارس، چهارمحال وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و مناطق استان های آذربایجان شرقی و اردبیل و یکشنبه در شمال غرب، غرب سواحل دریای خزر، بعضی مناطق کرمان و ارتفاعات البرز بارش رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: دوشنبه بارش در غرب و شرق سواحل دریای خزر ادامه خواهد داشت و طی سه روز آینده در شرق کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد گاهی همراه با گرد و خاک پیش بینی می شود، همچنین خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان طی دو روز آینده مواج است.

ضیائیان خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان کمی ابری، از بعدازظهر ابری، گاهی وزش باد شدید، گاهی رگبار باران و احتمال رعد و برق با بیشینه ۱۹ و کمینه ۵ سانتی گراد است و روز جمعه، قسمتی ابری و مه آلود، گاهی با وزش باد و به تدریج صاف با بیشینه ۱۸ و کمینه ۶ درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.