| کد خبر: 260884 |

◄ پهلودهی کشتی پهن پیکر در بندر شهید رجایی + عکس

مدیر کل بنادر ودریانوردی هرمزگان گفت: یک فروند کشتی پهن پیکر در اسکله 21 بندر شهید رجایی پهلوگرفته است.

تین نیوز

 مدیر کل بنادر ودریانوردی هرمزگان گفت: یک فروند کشتی پهن پیکر حامل 66 هزارتن روغن خوراکی در اسکله 21 بندر شهید رجایی درحال تخلیه است.

 به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، حسین عباس نژاد با اشاره به پهلودهی کشتی پهن پیکر حامل 66 هزارتنی روغن خوراکی در بندر شهید رجایی افزود: از این میزان تا کنون 21 هزار تن از محموله این کشتی تخلیه شده و 45 هزار تن دیگر درحال انتقال به مخازن است .

 وی با بیان اینکه تخلیه روغن های این کشتی تا 2 هفته آینده به اتمام می رسد، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون این دومین فروند کشتی حامل روغن  است که در بندر شهید رجایی پهلو دهی می شود .

 مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به وجود سه پایانه نگه داری روغن نباتی در بندر شهید رجایی، مجموع ظرفیت این پایانه ها را 258 هزار تن و تعداد مخازن نگهداری روغن نباتی در این بندر را 94 مخزن اعلام کرد.

 عباس نژاد در بخش دیگری به تخلیه و بارگیری بیش از 39 میلیون تن کالای نفتی و غیرنفتی در بنادر هرمزگان اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 24 میلیون تن کالای غیرنفتی با 6 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته در بنادر استان جابه جا شده است.

 مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی، تخلیه و بارگیری بیش از 15 میلیون تن کالای نفتی و بیش از 860هزار TEU کالای کانتینری را بخش دیگری از عملکرد بنادر هرمزگان از ابتدای سال جاری تا کنون اعلام کرد.

 به گفته وی؛ در این مدت بیش از 796 هزار تن کالای اساسی شامل ذرت، شکر، گندم  کود شیمیایی وروغن در بندر شهید رجایی تخلیه شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.