| کد خبر: 260551 |

◄ برگزاری مانور آمادگی مقابله با مسافر قاچاق و گروگانگیری در بندر شهید رجایی

مانور آمادگی مقابله با مسافر قاچاق و گروگانگیری بر روی کشتی در راستای ارتقا امنیت تسهیلات بندری در بندر شهید رجایی برگزار شد.

تین نیوز

مانور آمادگی مقابله با مسافر قاچاق و گروگانگیری بر روی کشتی با هدف افزایش آگاهی کارکنان و خدمه کشتی از تهدیدهای مربوط به مسافر قاچاق بر روی کشتی، ارزیابی نحوه واکنش کارکنان یگان حفاظت به گزارش مسافر قاچاق و گروگانگیری بر روی کشتی، تمرین رویه ها و روش های جستجو برای پیدا کردن مسافر قاچاق قبل از خروج کشتی از بندر، افزایش سرعت عمل نیروهای یگان حفاظت برای مقابله با گروگانگیری و آزادسازی گروگان و ارتقا تعامل میان اداره حراست و یگان حفاظت با یگان ویژه فراجا برگزار شد. 

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، براساس سناریو از پیش طراحی شده، در ساعت 8:30 صبح فرمانده یک فروند کشتی در اسکله سه بندر شهید رجایی دستور جستجوی کامل کشتی و آمادگی برای خروج از بندر را صادر می کند که افسر سوم کشتی در هنگام جستجو فردی غیر مجاز را در کشتی کشف می کند. فرد غیرمجاز با استفاده از سلاح گرم افسر سوم کشتی را گروگان گرفته و تهدید می کند که در صورت اطلاع رسانی به پلیس او را خواهد کشت.

در این مانور، ستاد امنیت دریانوردی بندر شهید رجایی، یگان حفاظت، یگان ویژه نوپو فراجا، اداره عملیات دریایی، بهداری و روابط عمومی مشارکت داشتند.

گروگانگیری 2

گروگانگیری 1

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.