بازدید سایت : ۳۸۱۲۳

بهره برداری از چهار خطه خرم آباد کوهدشت

چهار خطه خرم آباد کوهدشت در سال جاری به بهره برداری می رسد.

بهره برداری از چهار خطه خرم آباد کوهدشت
تین نیوز

 مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: چهار خطه خرم آباد کوهدشت در سال جاری به بهره برداری می رسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، بهزاد شاکرمی مدیر کل راه و شهرسازی لرستان به همراه مرادی کفراج، فرماندار و حجت الاسلام والمسلمین مبلغی، نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی از پروژه چهارخطه خرم آباد کوهدشت بازدید کردند.

شاکرمی در حاشیه بازدید از پروژه چهارخطه خرم آباد کوهدشت درباره آخرین وضعیت این پروژه گفت: در صورت تامین منابع مالی این پروژه در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: این پروژه از شش سال پیش شروع و تاکنون چیزی نزدیک به ۱۵۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

شاکرمی خاطرنشان کرد: پیشرفت فیزیکی و اجرایی پروژه واریانت "چنار" حدود ۸۰ درصد می باشد که عمده کارهای انجام شده در این پروژه در طول هشت ماه گذشته و در دولت سیزدهم عملیاتی شده است.

وی با اشاره به سختی محدوده فعلی پروژه بیان کرد:این قطعه یکی از فنی ترین و سخت ترین قطعات پروژه چهارخطه خرم آباد کوهدشت است که نزدیک به پنج کیلومتر با ۱۵ دهانه پل است.

شاکرمی ادامه داد: ۱.۵ کیلومتر از این پنج کیلومتر آماده آسفالت بوده و ۲ کیلومتر هم به حد بیس رسیده و یک ونیم کیلومتر دیگر هم در حال عملیات راهسازی است.

وی اضافه کرد: بزرگترین مشکل پروژه واریانت "چنار" کمبود منابع مالی است که با توجه به پیگیری های صورت گرفته نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان اسناد خزانه برای این پروژه تأمین و تا ده روز آینده به پیمانکار پرداخت خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی لرستان گفت:بیشتر پل ها در این پروژه طراحی ، ساخته و به مراحل پایانی رسیده اند که اگر منابع مالی تامین و به موقع تزریق شود،۲ پل ویژه باقی مانده ظرف ۲ماه آینده تکمیل و به اتمام می رسند.

وی این پروژه را دارای یک اهمیت ویژه دانست و اظهار کرد: عمده تمرکز خود را بر روی اجرا و اتمام این پروژه خواهیم گذاشت تا یکی از مطالبات چندین ساله مردم شهرستان کوهدشت محقق شود.

شاکرمی میزان اعتبار مورد نیاز برای اتمام پروژه چهار خطه خرم آباد کوهدشت را نزدیک به ۱۵۰ میلیارد تومان تخمین زد و عنوان کرد: با کارها و برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان همین هفته مبلغ چشمگیری به پیمانکار پروژه تزریق خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان یادآور شد: برای سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی این پروژه و اتمام آن در موعد مقرر حتماً هم در مرکز استان و هم تهران پیگیر حل مشکلات مالی پروژه خواهم بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.