| کد خبر: 269102 |

امروز در کدام استان های کشور باران و برف می بارد؟

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به تداوم فعالیت سامانه بارشی گفت: شدت بارش امروز در شمال خوزستان، شمال فارس، غرب اصفهان، چهارمحال وبختیاری و کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود و بارش در مناطق کوهستانی و سردسیر به صورت برف پیش بینی می شود.

تین نیوز

امروز فعالیت سامانه بارشی در غرب، جنوب غرب، مرکز، بخش هایی از شرق و جنوب شرق کشور ادامه دارد و بارش پراکنده در مناطقی از شمال غرب و ارتفاعات البرز رخ می دهد.

به گزارش تین نیوز صادق ضیائیان در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: شدت بارش امروز در شمال خوزستان، شمال فارس، غرب اصفهان، چهارمحال وبختیاری و کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود و بارش در مناطق کوهستانی و سردسیر به صورت برف پیش بینی می شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: سه شنبه علاوه بر مناطق ذکر شده در بخش هایی از شمال شرق کشور بارش پراکنده انتظار می رود و شدت بارش در روز سه شنبه در شرق استان هرمزگان و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، همراه با رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود.

ضیائیان ادامه داد: چهارشنبه در مناطقی از جنوب شرق کشور رگبار باران و وزش باد رخ می دهد و از اواخر وقت چهارشنبه و طی روز پنجشنبه با گذر امواج تراز میانی جو، به تدریج در شمال غرب، مناطقی از غرب و سپس در ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی، بارش باران و برف و وزش باد پیش بینی می شود.

وی گفت: روز جمعه در مناطق از شمال غرب، شمال شرق و جنوب شرق کشور بارش پراکنده و در دامنه های جنوبی البرز و دامنه های زاگرس وزش باد رخ می دهد، همچنین دوشنبه و سه شنبه خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، نیمه ابری گاهی ابری و گاهی وزش باد با بیشینه ۱۲ و کمینه ۲- سانتی گراد است و روز سه شنبه، نیمه ابری در بعضی ساعت ها ابری، گاهی بارش باران و برف و مه آلود، گاهی وزش باد با بیشینه ۱۳ و کمینه ۲- درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.