| کد خبر: 264708 |

هوای گرم برخی از شهرها/ برش باران در دیگر استان ها

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا آغاز بارش ها در نقاطی از کشور از اواخر امروز و افزایش دما در اردبیل و استان های ساحلی خبر داد.

تین نیوز

صادق ضیائیان با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: از اواخر روز پنجشنبه و جمعه با عبور موجی از نیمه جنوبی کشور، در بعضی نقاط استان های بوشهر، فارس، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان، بارش پراکنده، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در بعضی نقاط، گردوخاک پیش بینی می شود

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، ضیائیان افزود: روز شنبه سامانه بارشی مذکور تشدید می شود و در استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و نیمه جنوبی کرمان را تحت تأثیر قرار می دهد.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: روز یکشنبه جوی آرام در کشور پیش بینی می شود و روز دوشنبه با ورود سامانه بارشی دیگری به کشور در آذربایجان غربی و غرب استان های کردستان و آذربایجان شرقی بارش رخ خواهد.

وی ادامه داد: روزهای یکشنبه و دوشنبه در استان های اردبیل و استان های ساحلی خزر، وزش باد شدید جنوبی و افزایش دما پیش بینی می شود؛ همچنین در روز پنجشنبه در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور، وزش باد شدید و در بعضی نقاط گردوخاک پیش بینی می شود.

ضیائیان خاطرنشان کرد: وضعیت هوای کنونی استان اصفهان، کمی ابری و غبار صبحگاهی گاهی افزایش ابر و وزش باد، با بیشینه ۱۵ و کمینه صفر درجه سانتی گراد است و روز جمعه، نیمه ابری به تدریج کاهش ابر گاهی وزش باد و غبار رقیق با بیشینه ۱۶ و کمینه ۳ درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.