| کد خبر: 270027 |

اتمام مسکن مهرهای غیرمعارض‌ دار باقیمانده در سال ۱۴۰۳

رییس هیأت مدیره شرکت عمران در بازدید از واحدهای مسکونی مهر پردیس از برنامه اتمام مسکن مهر در سال جاری خبر داد و گفت: منابع خوبی از صندوق ملی مسکن برای اتمام مسکن مهر و نهضت ملی در اختیار شرکت عمران شهرهای جدید قرار گرفته است.

تین نیوز

رییس هیأت مدیره شرکت عمران در بازدید از واحدهای مسکونی مهر پردیس از برنامه اتمام مسکن مهر در سال جاری خبر داد و گفت: منابع خوبی از صندوق ملی مسکن برای اتمام مسکن مهر و نهضت ملی در اختیار شرکت عمران شهرهای جدید قرار گرفته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سعید غفوری رییس هیأت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید به همراه خلیل محبت خواه از پروژه های مسکن مهر پردیس و روند اجرا و تکمیل آن واحدها بازدید کرد.

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در حاشیه این بازدید گفت: با توجه به اهمیت اتمام مساکن مهر باقیمانده شهر پردیس، در پنجمین روز فروردین به اتفاق مدیرعامل شرکت عمران پردیس از کارگاه های اجرایی فازهای ۵، ۸، ۹ و ۱۱ بازدید کردیم. ما در شرکت عمران شهرهای جدید و کلیه شهرهای جدید تابعه، مطابق با دستور وزیر و رییس جمهوری باید مساکن مهر باقیمانده به ویژه پروژه هایی که در گذشته مشکل معارض نداشتند را تا قبل از پایان سال ۱۴۰۳، به اتمام برسانیم.  

وی افزود: حدود ۳۲ هزار واحد از مسکن مهر باقیمانده کشور مربوط به شهرهای جدید است که عمده این مسکن ها یعنی ۱۳۸۰۰ واحد مربوط به شهر جدید پردیس است که علت آن هم شرایط خاص توپوگرافی و زمان کلید خوردن پروژه است. ما همت را بر این گذاشتیم پروژه ها را در سال ۱۴۰۳ به اتمام برسانیم. 

رئیس هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید در ادامه خاطر نشان کرد: بعضی از پیمانکاران به ویژه در فازهای ۸ و ۱۱ از همین روزهای ابتدایی پای کار هستند اما برخی کم کار هستند که با توجه به تذکرات قبلی، همچنان فعال نشدند. ما اخطارهای لازم را صادر کردیم و هفته آینده مجددا از این پروژه ها بازدید خواهیم کرد. همین طور در سایر شهرها بازدیدهایمان ادامه خواهد یافت. 

غفوری افزود: در پردیس شاهد شتاب کارها هستیم و در آستانه اتمام پروژه ها قرار داریم و به همین دلیل در ابتدای سال از تیم اجرایی شرکت عمران پردیس انتظار داریم پروژه های باقیمانده به ویژه آن دسته از پروژه هایی که معارض نداشتند را تا پایان سال ۱۴۰۳ به اتمام برسانند و دستگاه های خدمات رسان نیز باید همت کنند و به ویژه دستگاه های مرتبط با وزارت نیرو و وزارت نفت، پابه پای افتتاحات و تحویل واحدها باشند تا ما بتوانیم این پروژه ملی و پروژه ای که برای مردم است را تحویل دهیم. 

غفوری در خصوص تامین مالی پروژه نیز گفت: از نظر تامین منابع مالی، با همتی که وزیر راه و شهرسازی در این موضوع داشتند و منابع خوبی که از صندوق ملی مسکن در اختیار شرکت عمران شهرهای جدید قرار گرفته، ما تقریبا مشکل خاصی را در بخش مالی نخواهیم داشت. بر این امر واقف هستیم که از آورده متقاضی و تسهیلات بانکی به ویژه در پردیس هیچ منابعی نداریم چرا که به اتمام رسیده و مطابق همین موضوع، ما منابع مالی مورد نیاز را از صندوق ملی مسکن تامین خواهیم کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.