| کد خبر: 271229 |

بازدید مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان از سکونتگاه های غیر رسمی بهبهان

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان به همراه جمعی از معاونان از پروژه های راه و شهرسازی و سکونتگاه های غیر رسمی بهبهان بازدید کرد.

تین نیوز

 مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان به همراه جمعی از معاونان از پروژه های راه و شهرسازی و سکونتگاه های غیر رسمی بهبهان بازدید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزرات راه و شهرسازی، میثم مصاحب رئیس اداره راه و شهرسازی بهبهان با اشاره به سفر مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان به شهرستان اظهار کرد: در بازدید مشترک مدیر کل راه و شهرسازی استان، نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مسئولین محلی از سکونتگاه های غیررسمی بهبهان وضعیت این مناطق مورد بررسی قرار گرفت.

مصاحب گفت: در این سفر موضوعات و مشکلات مطرح شده بهبهان بررسی و از برخی مناطق حاشیه نشین، سکونتگاه های غیر رسمی بهمن آباد و کوره جبور و همچنین بافت فرسوده شهرستان بازدید شد.

وی ادامه داد: مجموعه مسئولان استان در این سفر یک روزه از نزدیک در جریان مطالبات و خواسته های مسئولان محلی و همچنین مردم شهرستان قرار گرفتند.

رئیس اداره راه و شهرسازی بهبهان اضافه کرد: برای بافت فرسوده و بهسازی ساختار شهری بهبهان که بخش قابل توجه از آن بافت فرسوده است، تصمیمات و برنامه ریزی جدی صورت گرفته است.

 وی، بافت تاریخی شهر بهبهان را داری قدمت و ارزش بسیار بالا عنوان کرد و گفت: در این راستا با کمک بخش خصوصی و سرمایه گذاری هایی که صورت می گیرد، ضمن حفظ بافت تاریخی، عملیات نوسازی و بهسازی بافت شهری انجام خواهد شد.

شهرستان بهبهان در استان خوزستان دارای ۱۸۰ هکتار بافت فرسوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.