| کد خبر: 269875 |

رییس پلیس راهور تهران: شورای شهر و شهرداری تهران برای تحولات ترافیکی تعامل خواهند کرد

رییس پلیس راهور تهران بزرگ بر وجود هماهنگی شهرداری و شورای شهر تهران برای اجرای تحولات در حوزه ترافیک معابر این کلانشهر تاکید کرد.

تین نیوز

رییس پلیس راهور تهران بزرگ بر وجود هماهنگی شهرداری و شورای شهر تهران برای اجرای تحولات در حوزه ترافیک معابر این کلانشهر تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور روز جمعه پیرامون موضوع حمل و نقل عمومی اظهار کرد: موضوعی که در بحث حمل و نقل در تهران خیلی مهم است، موضوع حمل و نقل عمومی است که اقدامات خوبی را در جلسات می شنویم و می بینیم که شهرداری تهران در حوزه طرح تحولات ترافیک با شورای شهر هماهنگ هستند.

موسوی پور ادامه داد: در جهت افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی، فعالیت هایی در حال انجام است و امیدواریم در آینده ای نزدیک تلاش ها ثمربخش باشد و در سال آینده با افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی در بخش اتوبوس، واگن های مترو و تاکسی بتوانیم وضعیت بهتری را در جهت خدمت رسانی به شهروندان شاهد باشیم.

وی یادآور شد: در موقعیت های خدمات شهری در حوزه های مختلف با شهرداری همکاری داریم؛ به خصوص در مواقع بارش برف و باران. ما در مراکز پخش ماسه و نمک نیرو داریم که با نیروهای خدمات شهری هماهنگ هستند؛ حتی کنار کمپرسی ها و کامیون های حمل شن و ماسه هم نیروهای ما در کنار نیروهای خدمات شهری حضور دارند و به بخش هایی که ما بیشترین مشکل را داریم هدایت می شوند که مشکلات برطرف شود.

سرهنگ موسوی پور تاکید کرد: پیام مشترک مان هم به شهروندان اینکه در زمانی که برف و باران می بارد، سعی کنند سفرهای غیر ضروری انجام ندهند و اگر در منزل یا محل کار هستند، یک یا دودساعت فرصت به خدمتگزاران خود در پلیس راهنمایی رانندگی و خدمات شهری شهرداری بدهند که بتوانند معابر را برای تردد آماده کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.