| کد خبر: 270171 |

کاهش ۸ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در خراسان شمالی

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی: از ابتدای طرح نوروزی امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل جانباختگان حوادث رانندگی با کاهش هشت درصدی همراه بوده است.

تین نیوز

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه از ابتدای طرح نوروزی امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل جانباختگان حوادث رانندگی با کاهش هشت درصدی همراه بوده، گفت: امیدواریم با همکاری خوب مردم، این روند کاهش را همچنان حفظ کنیم.  

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ محمد غلامی اظهار کرد: در طرح نوروزی امسال که از ۲۶ اسفند ماه آغاز شده تا به امروز ۷۳۲ مورد تصادف در سطح استان به وقوع پیوسته که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۹ درصد کاهش داشته است. 

غلامی با اشاره به اینکه در این مدت متاسفانه ۱۲ نفر در اثر تصادفات جان خود را از دست داده اند، افزود: این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل ۱۳ نفر بر اثر تصادفات جان خود را از دست دادند. 

وی ادامه داد: تعداد مصدومان در این بازه زمانی ۲۲۵ نفر بوده که خوشبختانه این رقم نیز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با کاهش ۲۲ درصدی همراه بوده است. 

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه متاسفانه در حوزه تصادفات فوتی با افزایش ۲۵ درصدی روبرو بودیم، یادآور شد: در این مدت ۱۰ فقره تصادف فوتی در سطح استان به وقوع پیوسته است.  

سرهنگ غلامی از شهروندان خواست تا ضمن همکاری با پلیس و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از بروز حوادث تلخ و دلخراش پیشگیری کنند. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.