| کد خبر: 266612 |

تکمیل پروژه راه‌ آهن شهرکرد نیازمند ۳ همت اعتبار است

معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه های کشور گفت: تکمیل پروژه راه آهن شهرکرد در بخش های روسازی، زیرسازی و ریل گذاری نیازمند سه همت اعتبار است.

تین نیوز

معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه های کشور گفت: تکمیل پروژه راه آهن شهرکرد در بخش های روسازی، زیرسازی و ریل گذاری نیازمند سه همت اعتبار است.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، عباس خطیبی ظهر امروز در حاشیه بازدید از راه آهن ۹۰ کیلومتری فولاد مبارکه به شهرکرد، گفت: از ابتدا تاکنون یک هزار میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.

معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه های کشور ادامه داد: پیش بینی می شود تا پایان دولت سیزدهم با افزایش سرعت کار این پروژه به بهره برداری برسد.

وی افزود: در این پروژه از بهترین پیمانکاران باتجربه کشوری استفاده شده است و امیدواریم که زودتر به نتیجه برسد.

خطیبی اضافه کرد: پروژه راه آهن شهرکرد یکی از چند پروژه اولویت دار وزارت راه و شهرسازی و اصلی ترین پروژه شرکت ساخت راه آهن است .

وی بیان کرد: طی سفر اول رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری یک هزار میلیارد تومان برای این پروژه مصوب شد که تاکنون حدود ۶۰۰ میلیارد تومان آن تخصیص پیدا کرده است و در سفر دوم حدود سه همت مصوب شد.

 معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه های کشور افزود: تکمیل پروژه راه آهن شهرکرد در بخش های روسازی، زیرسازی و ریل گذاری نیازمند سه همت اعتبار است که در همین راستا وزارت راه و شهرسازی و استانداری چهارمحال و بختیاری پیگیر تخصیص اعتبار مصوبه سفر رئیس جمهور به این پروژه است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.