تلاش سه ساله شرکت راه آهن بر ضد تولید ملی
تلاش سه ساله ضد تولید ملی، سازندگان داخلی وسایل نقلیه ریلی را به مرز تعطیلی رسانده است.
مدیرعامل واگن پارس در مصاحبه ی اخیرش گفته است: «مدیرعامل راه آهن سه سال پیش اعلام کرد ۱۰۰۰ دستگاه لکوموتیو لازم داریم. کارشناسان همان موقع گفتند یا نمی دانید ۱۰۰۰ دستگاه چندتاست، یا نمی دانید لوکوموتیو چیست! برای خرید لوکوموتیو سه سال با شرکت های چینی مذاکره کردند اما یک لوکوموتیو هم نیاوردند. همه متعجبند از این که مدیرعامل راه آهن ادعا کرده که دیگر واگن باری نمی خواهیم! ۷ هزار نفر کارگر ما نگران معیشت خودشانند. چه سفارشی برای واگن به ما دادید که ما تولید نکردیم؟ چرا ما را متهم می کنید به این که ظرفیت تولید داخلی نداریم؟ عمده واگن های کشور متعلق به ۵۰ سال پیش است.»
این مصاحبه مو بر تن هر کارشناس و مدیر دل سوزی سیخ می کند و ده ها هزار نفر را نگران کرده است.
هنوز کارشناسان بخش ریلی سؤال جدی دارند که آقای میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن با چه هدفی به محض انتصابش، تقاضای بازار لوکوموتیو کشور را بین ۲۰ تا ۱۰۰ برابر بزرگ تر از واقعیت تاریخی آن اعلام کرد و بلافاصله برای رفع این نیاز کاذب از محل واردات، با سازندگان چینی وارد مذاکره شد. این تلاش سه ساله ضد تولید ملی، سازندگان داخلی وسایل نقلیه ریلی را به مرز تعطیلی رسانده و البته مهم است که بدانیم این هم زمانی «بزرگ نمایی نیاز» و «اصرار مستمر برای واردات به رغم نهی بزرگان»، از نظر کارشناسان دل سوز، نشانه ... (جای خالی را پر کنید).
منبع: کانال تلگرامی نویسنده
تخریب آشکار و حقیرانه
این واگن سازی پارس خصوصی،و شخصی شده یا هنوز دولتیه
دولتی است
وجود این میکرب ها برای کشور ایران مثل ویروس کرونا است
هدف نابودی تولیدات صنعتی داخلی و واردات از چین چه بسا در این راه
مسئولان سیاسی و اقتصادی چین به کمک داخلی ها شتافتند.
وقتی ازچین واردشودراه دزدی بازمیشودومدیرعامل راه آهن هم سهم بزرگی ازاین پول بادآورده میشود. پس چراخودش رااذیت کند
دقیقا این اصل موضوع
کلا هر مدیری که حرف از واردات بدون در نظر گرفتن توان تولید رو همون اول کار میزنه فقط و فقط دنبال منافع شخصی هست ولاغیر
این لباس برای مدیر عامل خیلی گشاده آنقدر گشاده که دست و پاهاش را گرفته آخه میدونی مدیریت چه جایی را به دستت دادند بیچاره ما مردم
قطار رجا ناامنیته خطر تصادف خروج و از ریله
قطارهای کل کشور کهنه و امکان خروج از ریل دارن
مرسی بنزین ارزان کن با بنزین برن مسافرت نه باقطار هواپیما خطره
وقتی. در داخل یک ماشین. پرايد تولید میشود هزاران رانت و دزد و مفت خوار سود از ش می برند دیگر معلوم نیست از ساخت یک واگن چقدر. کارمند مفته خوار سود می برند و آخر سر دست کارگر خالی می ماند.
اینافرادکهدرراسکشورهستنهیچکدامبفکرایرانو
ملتایراننیستن
باز هم خدا رضاشاه را بیامرزد که الان هم داریم لکوموتیو و ریل و پلها و ساختمانهای زمان رضاشاه رو استفاده میکنیم بعد از هشتاد سال. الان هم همش پابرجاست.. عجب سازه هایی دارد قتی که از میانه تا تبریز پلها و تونلهای احداثی زمان رضاشاه رو در قطار میبینی که بعدازگذشت هشتادسال مثل روز اول است در و پابرجاست،،
خوب هرچي مشكله را بيندازيد به گردن سه سال خدمت شهيد جمهور مرگ بر همه مزدوران و پروژه بگيران
نوبت مجازات شما خيانتكاران هم مي رسد