|
کد خبر:
107109
|
امکان بانکرینگ کشتیها همزمان با تخلیه و بارگیری در بندر شهید رجایی فراهم شد
تیننیوز| مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه با احداث خط لوله برای سوخترسانی به کشتی در پایانه شماره یک بندر شهید رجایی برای نخستین بار امکان سوختگیری کشتیها همزمان با عملیات تخلیه و بارگیری در این بندر فراهم شد، گفت: کاهش زمان توقف کشتیها از مزایای اجرای این پروژه است.
ابراهیم ایدنی امروز در حاشیه بازدید اصحاب رسانه از واحدهای بانکرینگ (سوخترسانی به کشتیها) در بندر شهید رجایی، اظهار داشت: در راستای افزایش سهم ایران در صنعت بانکرینگ امکان سوختگیری کشتیها همزمان با عملیات تخلیه و بارگیری در بندر شهید رجایی فراهم شد.
وی ادامه داد: با احداث خط لوله برای سوخترسانی به کشتیها در پایانه شماره یک کانتینر شهید رجایی برای نخستین بار در سطح بنادر ایران امکان سوختگیری کشتیها همزمان با عملیات تخلیه و بارگیری در این بندر فراهم شد تا سهم ایران از صنعت بانکرینگ منطقه افزایش یابد.
مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان ادامه داد: با سرمایهگذاری بخش خصوصی تجهیز اسکلههای کانتینری شماره 4 تا 7 بندر شهید رجایی به امکانات سوخترسانی به کشتیها انجام میشود.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر کانتینری ایران اظهار داشت: این فعالیتها در راستای افزایش سهم ایران در صنعت بانکرینگ است؛ مطابق با رویه بنادر پیشرفته و نسل سوم دنیا کشتیها برای نخستین بار در بزرگترین بندر تجاری ایران میتوانند همزمان با عملیات تخلیه بارگیری سوختگیری نیز داشته باشند.
ایدنی افزود: استقبال بیشتر کشتیها و شناورهای در راستای پهلوگیری در بندر شهید رجایی از مزایای اجرای چنین پروژه است؛ این اقدام مدت زمان توقف و سوختگیری شناورها در حوضچه بندر شهید رجایی را به میزان زیادی کاهش میدهد.
وی همچنین افزایش راندمان و استفاده بهینه از اسکلهها و ارزآوری بیشتر را از دیگر مزایای اجرای پروژه احداث خط لوله جهت سوخترسانی به کشتیها در محل اسکلههای تخلیه و بارگیری کانتینر اعلام کرد.
مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: قرار است با تداوم این رویه و وضع مشارکت بخش خصوصی امکان سوختگیری کشتیها در پایانه شماره 2 کانتینری بندر شهید رجایی فراهم شود.
وی ادامه داد: با احداث خط لوله برای سوخترسانی به کشتیها در پایانه شماره یک کانتینر شهید رجایی برای نخستین بار در سطح بنادر ایران امکان سوختگیری کشتیها همزمان با عملیات تخلیه و بارگیری در این بندر فراهم شد تا سهم ایران از صنعت بانکرینگ منطقه افزایش یابد.
مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان ادامه داد: با سرمایهگذاری بخش خصوصی تجهیز اسکلههای کانتینری شماره 4 تا 7 بندر شهید رجایی به امکانات سوخترسانی به کشتیها انجام میشود.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر کانتینری ایران اظهار داشت: این فعالیتها در راستای افزایش سهم ایران در صنعت بانکرینگ است؛ مطابق با رویه بنادر پیشرفته و نسل سوم دنیا کشتیها برای نخستین بار در بزرگترین بندر تجاری ایران میتوانند همزمان با عملیات تخلیه بارگیری سوختگیری نیز داشته باشند.
ایدنی افزود: استقبال بیشتر کشتیها و شناورهای در راستای پهلوگیری در بندر شهید رجایی از مزایای اجرای چنین پروژه است؛ این اقدام مدت زمان توقف و سوختگیری شناورها در حوضچه بندر شهید رجایی را به میزان زیادی کاهش میدهد.
وی همچنین افزایش راندمان و استفاده بهینه از اسکلهها و ارزآوری بیشتر را از دیگر مزایای اجرای پروژه احداث خط لوله جهت سوخترسانی به کشتیها در محل اسکلههای تخلیه و بارگیری کانتینر اعلام کرد.
مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: قرار است با تداوم این رویه و وضع مشارکت بخش خصوصی امکان سوختگیری کشتیها در پایانه شماره 2 کانتینری بندر شهید رجایی فراهم شود.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.