| کد خبر: 126449 |

◄ پایداری سازمان هواپیمایی با تغییر تعرفه ها و بودجه

تین‌نیوز| در دیدار نوروزی کارکنان، مدیران و معاونان سازمان هواپیمایی با رییس سازمان هواپیمایی، علی عابدزاده با اشاره به نامگذاری سال 1396 با نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری گفت: سازمان هواپیمایی در تولید اشتغال در صنعت حمل‌ونقل هوایی نقش مهم و تعیین کننده‌ای دارد.
 
به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی، رییس سازمان هواپیمایی از تمام دست اندرکاران صنعت حمل‌ونقل هوایی به خاطر تلاش و همکاری مناسب در طول سفرهای نوروزی تشکر و قدردانی کرد.

وی به اقدامات صورت گرفته در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در سال گذشته دولت و مجلس توجه ویژه‌ای به سازمان هواپیمایی کشوری داشته‌اند و خوشبختانه مصوباتی در جهت توسعه و جایگاه سازمان هواپیمایی کشوری و حمل‌ونقل هوایی از تصویب نمایندگان محترم مجلس گذشت.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه از مدیران و همکاران انتظار می‌رود در جهت توسعه هوانوردی از این فرصت پیش آمده استفاده بهینه کنند، افزود: وقت آن است که به مسائل Regulatory )تنظیم مقررات) هوایی توجه شود چرا که توسعه هوایی بدون توسعه رگولاتوری و بهبود فرآیندهای همه جانبه امکان پذیر نخواهد بود.

عابدزاده خاطرنشان کرد: با تغییر در تعرفه‌ها و بودجه سازمان، پایداری سازمان هواپیمایی کشوری افزون‌تر شده و هیچ نگرانی برای سازمان وجود ندارد بنابراین مدیران می‌توانند با فراق بال بیشتری برنامه‌ها و سیاست‌های خودشان را دنبال کنند.

وی خطاب به کارکنان سازمان افزود: توسعه ناوگان، فرودگاه‌ها و حمل‌ونقل هوایی را شما رقم می زنید اگر در این  توسعه نقش موثر نداشته باشید به طور حتم توسعه این صنعت بی‌قواره و بی‌برنامه خواهد بود که دودش به چشم مردم می رود.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری افزود: جهت دهی به برنامه‌های صنعت از وظایف ماست و شما نقش بی‌بدیلی در این توسعه خواهید داشت همچنین یکی از اقدامات اساسی که در سال جاری پیش رو داریم دستور کار قرارداد تنظیم اساسنامه سازمان است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه نقش ما در تولید و اشتغال صنعت حمل‌ونقل هوایی تعیین کننده است افزود: با فعال کردن فرودگاه‌های سایر مناطق می‌توان بیش از این از امکانات و ظرفیت فرودگاه‌ها استفاده کرد.
 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.