سررسید نوسازی ناوگان خط یک BRT اصفهان
معاون حملونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: اتوبوسهای خط یک BRT سال ۱۳۹۰ خریداری شده است، بنابراین عمر ناوگان این خط به ۱۲ سال رسیده و امسال سال آخر عمر بعضی از این ناوگان خواهد بود و نیاز به نوسازی در اسرع زمان است.
معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: اتوبوس های خط یک BRT سال ۱۳۹۰ خریداری شده است، بنابراین عمر ناوگان این خط به ۱۲ سال رسیده و امسال سال آخر عمر بعضی از این ناوگان خواهد بود و نیاز به نوسازی در اسرع زمان است.
به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، حسین حق شناس ا مروز یکشنبه یکم مردادماه در نودوپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: خط یک اتوبوس تندرو روزانه ۱۰۰ هزار نفر را جابه جا می کند، سرفاصله در این خط دو دقیقه است که قابلیت کاهش تا ۳۰ ثانیه را دارد.
وی با بیان اینکه اتوبوس های این خط سال ۱۳۹۰ خریداری شده است، بنابراین عمر ناوگان این خط به ۱۲ سال رسیده است، گفت: امسال سال آخر عمر بعضی از این ناوگان خواهد بود.
معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: بر اساس پیش بینی های انجام شده امکان فعال بودن ۱۰۰ دستگاه اتوبوس در خط یک اتوبوس تندرو تعریف شده بود اما در حال حاضر ۵۰ ناوگان فعال است که این امر بر نیاز ما بر خرید اتوبوس تاکید دارد.
وی خاطرنشان کرد: از سال گذشته نامه نگاری های متعددی با شرکت های مختلف که تولید کننده اتوبوس هستند، انجام شد و در نهایت یکی از شرکت ها پاسخ داد: این شرکت همان مجموعه ای است که اتوبوس های فعلی خط یک بی آر تی در سال ۹۰ از آنجا خریداری شد، عملکرد اتوبوس های خریداری شده رضایت بخش بوده است.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.