| کد خبر: 261473 |

اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان برای مرمت آزادراه زنجان به تبریز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: با پیگیری های انجام گرفته، ۳۰۰ میلیارد تومان برای مرمت و لکه گیری آزادراه زنجان به تبریز اختصاص یافت.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: با پیگیری های انجام گرفته، ۳۰۰ میلیارد تومان برای مرمت و لکه گیری آزادراه زنجان به تبریز اختصاص یافت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، جعفر قزوینیان افزود: این مبلغ در سفر رییس جمهور به آذربایجان شرقی مصوب شده است و در صورت تامین اعتبار، مرمت آزادراه آغاز خواهد شد.

وی گفت: با اعتبارات تخصیص یافته در سال جاری ۱۱۷ کیلومتر از راه های اصلی و ۷۲ کیلومتر از راه های فرعی و روستایی استان اصلاح، روکش و لکه گیری شد.

این مسوول به اقدامات انجام گرفته در اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: در طول ۲۰ روز ایام پیاده روی اربعین ۱۲ هزار زائر توسط ناوگان جاده ای استان جا به جا شدند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین ۸۰ دستگاه تریلی نیز برای حمل تجهیزات موکب های زنجان فعالیت کرد.

آزادراه زنجان- تبریز اوایل سال ۱۳۹۰ در قالب اولین آزادراه کوهستانی کشور به بهره برداری رسید و اکنون یکی از مهمترین و پرترددترین آزادراه های کشور است.

این آزادراه بعد از سالها همچنان نواقص متعددی همچون وضعیت نامناسب آسفالت، چاله های فراوان در مسیر، نبود روشنایی و کمبود مجتمع های خدماتی بین راهی دارد که موجب شده رانندگان و مسافران از وضعیت این آزادراه ناراضی باشند.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه، بزرگراه و راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.