در جلسه کارگروه شرکت های واگن باری انجمن ریلی مطرح شد:
◄ زیان شرکت های خصوصی مالک واگن از تصمیمات غیراصولی راه آهن
جلسه کارگروه شرکت های مالک واگن باری عضو انجمن شرکت های ریلی ، عصر یکشنبه 5 آذرماه 1402 در محل این انجمن برگزار شد.
جلسه کارگروه شرکت های مالک واگن باری عضو انجمن شرکت های ریلی ، عصر یکشنبه 5 آذرماه 1402 در محل این انجمن برگزار شد.
این جلسه در حالی برگزار شد که شرکت های حاضر از سیاستگذاری های راه آهن از مشکلات به وجود آمده در زمینه بارنامه ها اظهار ناراضایتی کرده و خواستار اقدامات تاثیر گذار انجمن صنفی برای جلوگیری از زیان سنگین مالکان واگن شدند.
در این جلسه بر ضرورت جابه جایی بار در مسیر های شمال به جنوب از طریق شاه راههای ریلی ،با توجه به آمار بالای خسارات حمل بار از طریق جاده های این مسیر، تاکید شد. همچنین اعضای کارگروه شرکت های واگن باری انجمن ریلی سیاست های غلط راه آهن در سال های اخیر را موجب رویگردانی بار از بخش ریلی و سوق پیدا کردن هر چه بیشتر صاحبان بار به حمل و نقل جاده ای دانستند.
دکتر سبحان نظری، رییس هیات مدیره انجمن صنفی، طی سخنانی علاوه بر دعوت شرکت ها به حفظ آرامش در برابر شرایط بحرانی کنونی ایجاد شده برای شرکت های ریلی، تصریح کرد: رویه فعلی حاکم بر صنعت ریلی از سوی متولی حاکمیتی این صنعت، کاملا به ضرر شرکت های باری است که امیدواریم این روند با تغییر تصمیمات اتخاذ شده راه آهن تغییر پیدا کند.
وی با بیان این که روند فعلی زیان شرکت های باری خصوصی را در پی خواهد داشت، خاطرنشان کرد: بخشنامه های اخیر راه آهن مبنای قانونی و منطقی ندارد و با توجه به مشکلات عدیده ای که این تصمیمات برای شرکت های ریلی ایجاد می کند، تجدیدنظر راه آهن در این تصمیمات را مجدانه پیگیری می کنیم.
شایان ذکر است ؛ در پایان جلسه از تمامی شرکت ها دعوت شد راهکارهای حل موضوعات خود را کتبا به انجمن اعلام تا در این خصوص تصمیم گیری شود.
انتهای پیام
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.