| کد خبر: 266324 |

سامانه جدید یاتا برای پشتیبانی از سفرهای هوایی

سامانه جدید سیستم اسناد و تأیید سفر را راه اندازی کرده که از سفرهای بدون تماس پشتیبانی می کند و تجربه مسافران را افزایش می دهد.

تین نیوز

یاتا می گوید : سامانه جدید سیستم اسناد و تأیید سفر را راه اندازی کرده که از سفرهای بدون تماس پشتیبانی می کند و تجربه مسافران را افزایش می دهد.

به گزارش تین نیوز به نقل از انجمن شرکت های هواپیمایی، برای دستیابی به این هدف، سامانه Timatic دستخوش یک طراحی مجدد کامل شده و معیارهای جدیدی را در راه حل های انطباق با سفر ایجاد کرده است.
این سامانه تجربه ای کارآمد و تعاملی را ارائه می دهد که مسافران، خطوط هوایی و متخصصان سفر را قادر می سازد به راحتی به اطلاعات دقیق و واضح مهاجرت دسترسی داشته باشند. کل فرآیند بررسی اسناد با دستورالعمل های متناسب برای هر مسافر به صورت خودکار انجام شده است.
یاتا می گوید: با دو برابر شدن ترافیک مسافران تا سال 2040 بهینه سازی و بهبود فرآیندهای فرودگاهی باید ادامه یابد. بررسی اسناد سفر مسافران یکی از کارهای وقت گیر است که به اتوماسیون بیشتر نیاز دارد. علاوه بر این، ویژگی های جدید این سامانه نیز نقش اساسی در حمایت از صنعت در حرکت به سمت سفرهای بدون تماس خواهد داشت.
طبق آخرین نظرسنجی جهانی مسافران یاتا، شرایط پیچیده ویزا سدی برای مسافرانی است که می خواهند فرآیند ویزای آنلاین راحت و دیجیتالی داشته باشند. علاوه بر این، بسیاری مایلند اطلاعات اسناد سفر خود را برای سریع تر مراحل مهاجرت به فرودگاه به اشتراک بگذارند.
این نظرسنجی همچنین موارد زیر را نشان داد:
36 درصد از مسافران گفتند که به دلیل الزامات مهاجرتی از سفر به یک مقصد خاص منصرف شده اند. پیچیدگی فرآیند توسط 49 درصد از مسافران، 19 درصد هزینه ها و 8 درصد نگرانی های مربوط به حریم خصوصی به عنوان عامل اصلی بازدارنده ارایه شده است.
در مواردی که ویزا مورد نیاز است، 66 درصد از مسافران می خواهند قبل از سفر به صورت آنلاین ویزا دریافت کنند، 20 درصد ترجیح می دهند به کنسولگری یا سفارت و 14 درصد در فرودگاه مراجعه کنند.
87 درصد از مسافران اعلام کردند که اطلاعات مهاجرت خود را برای سرعت بخشیدن به روند ورود به فرودگاه به اشتراک می گذارند که نشان دهنده افزایش 83 درصدی گزارش شده در سال 2022 است.
فردریک لگر، معاون ارشد خدمات بازرگانی یاتا اظهار داشت: با بهره گیری از تمایل مسافران به استفاده از فرآیندهای آنلاین و اشتراک گذاری اطلاعات ، سامانه Timatic به خطوط هوایی، کارکنان زمینی، سیستم های کنترل خروج و آژانس های مسافرتی این امکان را می دهد تا یک راه حل آنلاین مشتری پسند برای مسافران ارایه دهند.
یاتا می گوید: این سامانه می تواند به راحتی در سیستم های رزرو و کنترل خروج خطوط هوایی (DCS) و همچنین سیستم های توزیع مورد استفاده توسط آژانس های مسافرتی و پلت فرم های رزرو آنلاین ادغام شود و ویژگی هایی مانند؛ محتوای نظارتی ساده، رویکرد مبتنی بر داده های تعاملی، توصیه های عملی و اتوماسیون پیشرفته را بهبود دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.