| کد خبر: 47121 |

قطار " زندگی " رجاء به راه افتاد

تین نیوز |  در راستای توسعه ناوگان مسافری ریلی كشور و به منظور ارائه خدمات‌ جدید به هموطنان گرامی، شركت حمل و نقل ریلی رجاء قطار پنج ستاره "زندگی" را راه‌اندازی كرد.
 
معاون اجرایی شركت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر گفت: قطار پنج ستاره "زندگی" جدید‌ترین قطار وارد شده به ناوگان ریلی كشور توسط شركت رجا است  كه از نظر تسهیلات رفاهی و خدماتی در كلاس بالاتری از قطارهای موجود قرار دارد.
 
عبادالله فروزش با بیان این كه قطار "زندگی" از مهمانداران آموزش دیده و تحصیل‌كرده آقا و خانم برای ارائه خدمات به مسافرین استفاده می‌كند افزود: سفارش غذا و تنظیم وقت پذیرایی در رستوران، سفارش كتاب به كتابخانه برای مطالعه، سفارش به كافه برای انواع نوشیدنی‌ها و خوراكی‌ها، فروشگاه سیار هدایا از جمله خدمات جدید ارائه شده در این قطار است.
 
وی اظهار داشت: در این قطار سالن آشپزخانه به طور مجزا از سالن رستوران قطار بوده و مسافرین به طور كامل می‌توانند مراحل طبخ و آماده‌سازی غذاها را مشاهده كرده و سفارش غذایی خود را ارئه كنند. ضمن اینكه، در رستوران این قطار به صورت دو طبقه و با ظرفیت پذیرش همزمان حدود ۱۰۰ مسافر  با كلاس رستوران ۵ ستاره از میهمانان پذیرایی می‌شود.
 
معاون اجرایی رجاء قطار پنج ستاره "زندگی" را از نوع ۴ تخته پلور سبز با تزیینات ویژه بیان كرد و افزود: در این قطار خدمات فرهنگی، سرگرمی، گردشگری و ... در قالب برنامه‌های سمعی و بصری مناسب به مسافرین ارائه می‌‌شود.
 
فروزش گفت: این قطار با بهای بلیت یكسره یك میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در ایام نوروز ۹۴ به مسافرین محور تهران-مشهد خدمت‌رسانی خواهد كرد.
 
متقاضیان سفر با این قطار برای كسب اطلاعات بیشترو خرید بلیت می‌توانند با سامانه‌اطلاع‌رسانی و ارتباط با مشتریان رجا از طریق تلفن‌های ۱۵۳۹ و ۵۵۶۵۱۴۱۵-۰۲۱(تماس از شهرستان) ارتباط برقرار كنند.
 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.