| کد خبر: 269331 |

◄ گره ترافیکی شمال کشور با آزادراه منجیل - رودبار باز می شود

وزیر راه و شهرسازی با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود، افتتاح آزادراه رودبار- منجیل را باز شدن و حل گره ترافیکی چند ساله عبور مسافران شمال کشور به ویژه استان گیلان دانست.

تین نیوز

مهرداد بذرپاش در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با انتشار فیلمی، نوشت: افتتاح آزادراه رودبار- منجیل گره ترافیکی چند ساله عبور مسافران شمال کشور به ویژه استان گیلان را باز خواهد کرد. انشالله این پروژه ملی در آستانه سال جدید و ماه مبارک رمضان با حضور ریاست محترم جمهور تقدیم مردم عزیز خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شبکه های اجتماعی، آزادراه منجیل-رودبار باقی مانده آزادراه قزوین-رشت است که به دلیل شرایط خاص خود با برخورداری از تونل ها و پل های زیاد، به زعم مسئولان یکی از پیچیده ترین و سخت ترین آزادراه های کشور به شمار می رود. در عین حال مردم شهرستان رودبار در پیک ترافیک دچار مشکلات فراوانی می شوند و اهالی برخی از روستاها تا رسیدن به شهر چندین ساعت در ترافیک می مانند.

تکمیل هشت کیلومتر آزادراه منجیل - رودبار بسیار حائز اهمیت است که در ۱۲ سال گذشته اگرچه بارها وعده به سرانجام رسیدن آزادراه قزوین - رشت مطرح بوده، اما تا کنون این وعده عملی نشده است. حالا به نظر می رسد این وعده در حال عملی شدن است.

بدین ترتیب خیرالله خادمی - مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور- از افتتاح آزادراه منجیل-رودبار در روز دوشنبه با حضور رئیس جمهور خبر داد و گفت: این آزادراه به عنوان سومین وعده دولت در افتتاح مسیرهای آزادراهی کشور آماده بهره برداری است.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.